قابل توجه پیکه: ایکاردی با همسر سابقش آشتی کرد!

به گزارش لیتن، جدایی مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی که در حال حاضر با پیراهن گالاتاسرای به میدان می رود و همسر سابقش، وندا نارا، یکی از جنجالی ترین جدایی های زوج های فوتبالی بود.

قابل توجه پیکه: ایکاردی با همسر سابقش آشتی کرد!

با اینکه دلیل جدایی این دو خیانت ایکاردی به وندا اعلام شده بود مسافرت اخیری که این دو داشتند باعث شد گزارش های زیادی منتشر گردد که مدعی است کدورت ها بین مائورو و وندا رفع شده و آنها به زودی دوباره ازدواج خواهند کرد.

گزارش های اخیر نشان می دهد ایکاردی که از گالاتاسرای فرصتی چند روزه گرفته بود تا تعطیلات تابستانی اش را در برزیل سپری کند با همسر و مدیر برنامه های سابقش در این سفر همراه شد. تصاویری که ایکاردی و نارا از سفر مشترک شان منتشر کردند نشان می دهد که کدورت ها در رابطه آنها رفع شده است.

ایکاردی به زودی باید به ترکیه برگردد تا در اردوی پیش فصل گالاتاسرای در شهر استانبول شرکت کند. وندا نارا هم به آرژانتین برخواهد گشت، چرا که او به عنوان یکی از داوران برنامه تلویزیونی مستر شِف در این کشور فعالیت می نماید.

وندا نارا چند روز پیش در یک مصاحبه گفت که به زودی میخواهد تهیه کنندگی یک سریال تلویزیونی در ترکیه را به عهده بگیرد. به این ترتیب او می تواند در کنار همسر سابقش باشد. رسانه های آرژانتینی می گویند از منابع نزدیک به این زوج مشهور شنیده اند که احتمال ازدواج مجدد ایکاردی و وندا بالاست.

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2318

به "قابل توجه پیکه: ایکاردی با همسر سابقش آشتی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابل توجه پیکه: ایکاردی با همسر سابقش آشتی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید