آغاز طرح واکسیناسیون 14 هزار پاکبان

به گزارش لیتن، خبرگزاری خبرنگاران- معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند از آغاز طرح واکسیناسیون 14 هزار پاکبان و پرسنل زحمت کش پسماند های بیمارستانی خبر داد.

آغاز طرح واکسیناسیون 14 هزار پاکبان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، امیر حسن جعفری وامینی در حاشیه مراسم آغاز واکسیناسیون پاکبانان پایتخت گفت: طرح واکسیناسیون سازمان پسماند شهرداری تهران بخشی از آن توسط مناطق صورت می گیرد و بخش دیگر تحت مدیریت سازمان پسماند شهرداری تهران انجام می شود.

وی ادامه داد: از هفته گذشته در مناطق طرح واکسیناسیون آغاز شده و منطقه 9 نخستین منطقه در اجرای این طرح بوده و منطقه به منطقه در حال افزایش است و سازمان مدیریت پسماند هم طی هماهنگی های انجام شده و دسته بندی در مرحله اول کارگران و پرسنل پسماند پزشکی واکسینه می شوند و پرسنلی که عنوان می کنند پرسنل اداری نیستند وبلکه کارگران و پاکبان های پسماند های پزشکی هستند.

جعفری ورامینی شرح داد: با توجه به محدودیت های در خصوص واکسن وجود دارد ما هماهنگی های لازم را انجام داده ایم که افراد در معرض خطر ابتدا واکسن دریافت کنند و به ترتیب تمامی پاکبان های تحت نظارت شهرداری تهران واکسینه می شوند.

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند خاطر نشان کرد: امروز 200 نفر از کادر پسماند های بیمارستانی و پزشکی واکسینه شدند و نوع واکسنی که برای آنان تزریق شد واکسن چینی است که جزو واکسن های مورد تایید است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1647

به "آغاز طرح واکسیناسیون 14 هزار پاکبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز طرح واکسیناسیون 14 هزار پاکبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید