ابتلای بیش از هزار نفر از کادر درمان استان همدان به کرونا

به گزارش لیتن، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تا به امروز بیش از هزار نفر از کادر درمان استان به بیماری کرونا مبتلا شدند.

ابتلای بیش از هزار نفر از کادر درمان استان همدان به کرونا

حبیب الله معصومی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار از گفت: بیماری کرونا فداکاران سفید پوش را به خطر می اندازد و از ابتدای شیوع این ویروس تا به امروز بیش از یک هزار نفر از کادر درمان استان به بیماری کرونا مبتلا شدند.

او اضافه نمود: از اول اسفند تا کنون چهار هزار نفر بیمار مشکوک کادر مبتلا به بیماری کرونا به وسیله اورژانس استان همدان به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ظرف هفت ماه 60 نفر از تکنسین های 115 اورژانس درحین جا به جای بیماران کرونایی به بیماری کووید 19مبتلا شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: از 60 نفر مبتلا به کرونا کادر اورژانس 115، 30 نفر از آن ها که حال عمومی شان بهبود یافته به کار بازگشتند.

معصومی گفت: فرایند بیماری کرونا رو به افزایش است و رعایت کردن شیوه نامه های بهداشتی شهفرایندان برای کنترل بیماری کرونا احتیاج است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1307

به "ابتلای بیش از هزار نفر از کادر درمان استان همدان به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای بیش از هزار نفر از کادر درمان استان همدان به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید