اسدی: طرفداران تراکتورسازی مربی پر شور می خواهند، مدیر پروازی نیستم

به گزارش لیتن، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره دلیل قطع همکاری با سرمربی ولزی این تیم گفت: فضای ذهنی و روحی و روانی توشاک، به گونه ای بود که ارتباط دریافت با وی کمی سخت بود، این درحالی است که طرفداران تراکتور به دنبال مربی پرشور هستند.

اسدی: طرفداران تراکتورسازی مربی پر شور می خواهند، مدیر پروازی نیستم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا اسدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: من خودم از خطه آذربایجان هستم و امیدوارم تیمی را برای این خطه آماده کنیم که در شان و لیاقت مردم غیور آذربایجان باشد. من از 19 سالگی روی کار بودم و رزومه من تعیین است. در دوران بازیگری هم هم بازی بازیکنان بزرگی از جمله امیر قلعه نویی و ... بودم و در سن 26 سالگی از فوتبال خداحافظی کردم و همیشه در کارهای اجرایی حضور داشتم. باشگاه تراکتورسازی، چارت سازمانی خاص خودش را دارد و مالک باشگاه نقش اساسی در تخصیص و مدیریت اموال دارد. تغییر ساختار دولتی به بخش خصوصی، در چند فاز اتفاق می افتد. در ساختار خصوصی، نه هیات مدیره و نه مدیرعامل، هیچ وقت علیه خودشان عمل نمی نمایند.

وی گفت: در یک ماه گذشته، دو برد و دو تساوی کسب نموده ایم و در جام حذفی هم مستحق حذف نبودیم و این طبیعت فوتبال است که به صبوری احتیاج دارد اما طرفداران به دنبال نتیجه هستند. من مدیر پروازی نیستم و هر روز از ساعت 9 صبح به باشگاه می آیم و حتی تا ساعت 12 شب کار می کنم. در ساختار خصوصی، اگر مالک، از عملکرد هیات مدیره راضی نباشد، حق جابجایی آن ها را دارد. طرفداران، مهم ترین ارکان یک باشگاه هستند و ما در حوزه مدیریت، سعی می کنیم نگرانی ها را دریابیم و با سیاست هایی از جمله سکوت، بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به هیچ وجه به دنبال بی حرمتی به مخاطبانمان نیستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: تعدادی از بازیکنانی که قبلا خریداری گردیده بودند و از نظر انضباطی مشکل داشتند را از کنار گذاشتیم اما همیشه این تهدیدها وجود دارد و باید شرایطی ایجاد گردد تا خارج از این حالتی که اکنون بازیکنان را معرفی می نمایند، بتوانیم ارزیابی خوبی از بازیکنان داشته باشیم.

او در خصوص جان توشاک اظهار کرد: آقای توشاک به شدت انسان باشخصیت و بادانشی بود و فضای ذهنی و روحی و روانی او، به گونه ای بود که ارتباط دریافت با وی کمی سخت بود، این درحالی است که طرفداران تراکتور به دنبال مربی پرشور هستند. پس از صحبت هایی که با توشاک کردیم، خودشان ترجیح دادند که رابطه کاری ما با هم قطع گردد و در صلح و صفا و صمیمیت، به این همکاری سرانجام دهیم. توشاک نه اخراج گردیده و نه استعفا داده، بلکه ما به تفاهم رسیدیم که با یکدیگر قطع همکاری کنیم. برای من، قهرمانی تراکتور در اولویت اول است و بقیه مسائل، برایم در حاشیه هستند.

اسدی در خصوص کانون طرفداران باشگاه تراکتور نیز گفت: منافع باشگاه و نتیجه گیری، نقطه مشترک ما و طرفداران است و تا زمانی که به این نقطه نرسیم و این منیت ها وجود داشته باشد، اختلاف به وجود می آید و متاسفانه فضای مجازی روز به روز، مدیریت ها را تحت تاثیر قرار می دهد و این موضوع باید مدیریت گردد.

وی گفت: طی جلساتی که با لیدرها داشتیم، به آنها گفتیم که باید تیم، خوب تشویق گردد و فضای امنیتی و حاشیه ای ایجاد ننمایند و نباید بین طرفداران، دودستگی ایجاد گردد.

وی درخصوص مربی آینده تراکتور اعلام کرد: مربی ای که انتخاب می گردد، باید شناخت کاملی از لیگ ایران، شهر تبریز، پرشورها، بازیکنان، مالک و ... داشته باشد و گزینه های زیادی در این خصوص مطرح می گردد و باید اجازه بدهیم که تیمی که به دنبال انتخاب سرمربی مناسب است، کار خودش را انجام دهد.

اسدی گفت: من بعد از دو برد و یک تساوی که کسب کردیم، در هیات مدیره اعلام کردم که به شدت نگرانم. برد ممتد با یک ساختار هماهنگ، خیال یک مدیر را راحت می نماید چرا که ما ببازیم و هماهنگ باشیم، احتمال قهرمانی ما بیشتر از این است که ببریم و ناهماهنگ باشیم. برای من بردن پدیده، مهم تر از برد در سایر بازی ها بود. هدف ما قهرمانی است و در این راه، حتی اگر احتیاج باشد، خود من هم می توانم بروم.

وی گفت: هارمونی تیم مهم تر از اسم هاست و شاید مربی ای نامش زیاد بزرگ نباشد اما بتواند این هارمونی را ایجاد کند.

اسدی درخصوص وضعیت امیرحسین پیروانی گفت: آقای پیروانی مشکل شخصی دارد و هیچ مسئله ای با ما ندارد و در اختیار تیم ماست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 90

به "اسدی: طرفداران تراکتورسازی مربی پر شور می خواهند، مدیر پروازی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسدی: طرفداران تراکتورسازی مربی پر شور می خواهند، مدیر پروازی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید