افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در فرانسه

به گزارش لیتن، مقامات بهداشت و درمان فرانسه از افزایش شمار مبتلایان و جان باختگان کرونایی در این کشور خبر دادند؛ افزایشی که به گفته آن ها، بیش از میانگین اخیر است.

افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات بهداشت و درمان فرانسه ضمن هشدار نسبت به احتمال بروز موج دوم کرونا در این کشور، اعلام کردند که تعداد موارد جدید ابتلا به کرونا و هم چنین شمار جان باختگان چند روز اخیر در فرانسه بیشتر از میانگین روزانه در هفته گذشته بوده است.

تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در فرانسه با افزایش 663 تن دیگر در 24 ساعت گذشته به 169 هزار و 473 تن رسیده است که در مقایسه با هفته گذشته افزایش داشته است.

جروم سالومون، مقام ارشد وزارت بهداشت فرانسه اظهار کرد: دولت باید خود را برای مقابله همه جانبه با ویروس همه گیر کرونا و حتی مقابله با موج دوم شیوع آن در کشور آماده کند.

تعداد کل قربانیان کرونا در فرانسه نیز با افزایش 36 فوتی به 29 هزار و 965 تن رسیده است. این رقم تقریباً دو برابر بیشتر از میانگین روزانه در هفته گذشته یعنی 18 فوتی در روز است.

فرانسه از لحاظ شمار قربانیان کرونا در دنیا پس از ایالات متحده، برزیل، انگلیس، ایتالیا و مکزیک رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1158

به "افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید