انتقام آتشین مرد از همسر سابقش

به گزارش لیتن، مرد جوانی که دو نفر را برای به آتش کشیدن خودروی همسر سابقش اجیر نموده بود، دستگیر شد.

انتقام آتشین مرد از همسر سابقش

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، اوایل آبان ماه سال جاری خبر وقوع حریق یک دستگاه خودروی تیبا خودرویی در منطقه جنوب غرب تهران به پلیس و ماموران آتش نشانی اعلام شد که با حضور ماموران در محل و آنالیز صحنه حریق خودرو که متعلق به زنی جوان بود، تعیین شد که حریق عمدی بوده است.

به همین دلیل تحقیقات ماموران شروع شده و در نخستین گام زن جوان با حضور در مقر پلیس اعلام نمود که به کسی مشکوک نیست و نمی داند که آتش زدن خودرویش کار چه کسی بوده است. او به ماموران گفت: در خانه خواب بودم که با صدای همسایه ها بیدار شده و متوجه آتش سوزی در خیابان شدم. بلافاصله به خیابان رفتم و دیدم که خودروی تیبا سفید رنگم در حال سوختن است.

ماموران پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود در این زمینه را شروع نموده و در نخستین گام به سراغ دوربین های مداربسته اطراف محل حادثه رفتند. بازبینی دوربین ها نشان داد که خودروی لیفان قرمز رنگی لحظاتی قبل از آتش سوزی در مقابل خودروی تیبا توقف نموده و یکی از سرنشینان خودرو از داخل آن پیاده شده و بنزین روی خودروی تیبا ریخته و پس از به آتش کشیدن خودرو از محل متواری شده است. به همین دلیل پلاک خودرو استعلام شده و هویت مالک خودرو که مرد جوانی به نام امیر بود بدست آمد.

در ادامه رسیدگی به موضوع مالک خودرو به مقر پلیس احضار شده و ادعا کرد که از هویت مرد آتش افروز بی خبر است. این فرد ادعا کرد که در شب حادثه در حال تردد در خیابان بوده و مردی را کنار خیابان دیده که به انتظار تاکسی بود. چون دیر وقت بود او را سوار خودرو نموده است و مدتی بعد هم مرد جوان از او خواسته که او را در همان حوالی پیاده کند و او هم پس از پیاده کردن مرد جوان محل را ترک نموده است.

ادعای صاحب خودروی لیفان در حالی بود که طبق تصاویر دوربین مداربسته، سرنشین دوباره سوار برخودرو شده و از محل متواری شده است. به همین دلیل نیز فیلم مذکور به مالک لیفان نمایش داده شد و این فرد در حالی که ناچار به اعتراف بود به ماموران گفت: یکی از دوستانم که حدود دو سال قبل از همسرش جدا شده است. همچنان کینه زیادی از او به دل داشت و به همین دلیل چند روز قبل از ماجرا به من گفت که می خواهد از همسرش انتقام بگیرد و از من خواست که در این انتقام گیری با او همراه شوم. برای این کار 500 هزار تومان به من و یکی از دوستانم داد و آدرس محل زندگی همسرش و تعیینات خودروی او را نیز به ما داد تا خودرویش را به آتش بکشیم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران عظیم با تایید این خبر اعلام نمود که با اعتراف مرد جوان، همسر سابق شاکی نیز به همراه همدست دیگرش دستگیر شده و در نهایت هر سه متهم به همراه پفراینده تشکیل شده برای ادامه فرایند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1600

به "انتقام آتشین مرد از همسر سابقش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام آتشین مرد از همسر سابقش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید