اکبری: تیم ملی فوتبال ساحلی پوست اندازی نموده است

به گزارش لیتن، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی تاکید نمود مواردی مانند جنس ماسه و رو به رو شدن با بازیکنان سطح بالا، نقطه قوت اردوی مان در کشور پرتغال است.

اکبری: تیم ملی فوتبال ساحلی پوست اندازی نموده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرحسین اکبری در ابتدا گفت: مسابقات جام بین قاره یی را در پیش داریم و پیش از شرکت در این رقابتها به چند بازی دوستانه احتیاج داشتیم. خوشبختانه به همین منظور اردوی بسیار خوبی در پرتغال که کشور مناسبی از نظر جنس ماسه و آب و هوا است، در حال برگزاری داریم. شرایط اردوی مان خوب است و از طرفی بازیکنان خوبی در این کشور مشغول بازی هستند و به طور کلی این تیم در رده دوم رنکینگ جهانی قرار گرفته است.

او درباره شروع تمرینات در اردوی پرتغال گفت: اولین تمرین تیم روز گذشته برگزار گردید و با این که هنوز خستگی ناشی از سفر را حس می کنیم اما ایده آل بود. در یک هفته پیش رو هم تمرینات ادامه خواهد داشت تا آماده مسابقات جام بین قاره ای شویم. همه ما بازیکنان امیدواریم که بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات رقم بزنیم. اکبری وضعیت فعلی خود را تشریح کرد : مصدومیت کوچکی داشتم که رفع شده و تمریناتم را با جدیت خوبی پیگیری می کنم. همه تلاشم این است که به شرایط آمادگی کامل برسم. وی تاکید نمود : تیم ملی فوتبال ساحلی به نوعی پوست اندازی نموده و چند جوان به تیم اضافه شده که نخستین تجربه بین المللی خود را آن هم در تیم ملی کسب می نمایند. امیدوارم که بتوانند عملکرد خوب خود را در مسابقات پیش رو نشان بدهند تا پشتوانه ای قوی برای آینده تیم ملی باشند. اکبری درباره برگزاری اردوی تدارکاتی در پرتغال گفت: مواردی مانند جنس ماسه و رو به رو شدن با بازیکنان سطح بالا، نقطه قوت اردوی مان در کشور پرتغال است. در واقع در ایران از این دو فاکتور مهم در اردوهای مان بی بهره هستیم. اینجا شرایط بسیار خوب و آماده است تا خودمان را برای مسابقات جام بین قاره یی که باید به مصاف تیم های قدرتمند برویم، آماده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 115

به "اکبری: تیم ملی فوتبال ساحلی پوست اندازی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: تیم ملی فوتبال ساحلی پوست اندازی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید