ایران با آمریکا مذاکره می کند؟، موضع ایران در انتخابات ایالات متحده

به گزارش لیتن، خبرنگاران : مشاور امنیت ملی آمریکا با تاکید بر این که ایرانی ها تمایلی ندارند که اکنون با ایالات متحده مذاکره کنند، گفت که تهران خواستار پیروزی دموکرات ها در انتخابات پیش رو است.

ایران با آمریکا مذاکره می کند؟، موضع ایران در انتخابات ایالات متحده

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا: رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی آمریکا با تاکید بر این که ایرانی ها تمایلی ندارند که اکنون با ایالات متحده مذاکره کنند، گفت که تهران خواستار پیروزی دموکرات ها در انتخابات پیش رو است.

وی امروز -جمعه- در مجمع امنیتی آسپن مدعی شد که پیروزی دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی آمریکا در انتخابات سوم نوامبر، منجر به سیاست سختگیرانه آمریکا در قبال ایران خواهد شد.

اوبراین در ادامه مواضع بی اساس خود، در خصوص چشم انداز دولت آینده آمریکا در قبال ایران گفت: برای ایران بسیار سخت خواهد بود که از مذاکره با ایالات متحده خودداری کند. ایرانی ها نمی خواهند اکنون با ما مذاکره کنند. در تهران منتظرند ببیند چه اتفاقی در انتخابات خواهد افتاد.

وی مدعی شد که تهران ترجیح می دهد جو بایدن کاندیدای دموکرات ها که پیش از این تصمیم خود را برای بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) اعلام کرده بود، در انتخابات پیروز شود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1311

به "ایران با آمریکا مذاکره می کند؟، موضع ایران در انتخابات ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با آمریکا مذاکره می کند؟، موضع ایران در انتخابات ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید