بازگشت روزبه چشمی به استقلال؟

به گزارش لیتن، روزبه چشمی پس از اینکه تصمیم به جدایی از استقلال در پایان کار و حذف آبی ها از فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا گرفت، یک سال اخیر را در ام صلال قطر سپری کرد و پس از فصل خوبی که همراه با این تیم تجربه کرد، تصمیم به جدایی گرفت تا راهی تیم جدیدی شود.

بازگشت روزبه چشمی به استقلال؟

چشمی از هفته چهارم لیگ ستارگان قطر به ترکیب ام صلال اضافه شد و پس از آن در تمام مسابقات فصل 21-2020 به میدان رفت که البته در هفته پایانی بخاطر اینکه بقای تیمش قطعی شده بود و یک دیدار دیگر در جام ستارگان (حذفی) داشتند، استراحت کرد.

مدافع سابق استقلال پس از انجام 18 بازی در فصل اخیر لیگ ستارگان و دو بازی در جام ستارگان قطر که همراه با نمایش خوب او در خط دفاعی ام صلال همراه بود، با پیشنهاد تمدید قرارداد روبرو شد که پس از انجام مذاکرات، پیشنهادات ارائه شده در سه مرحله را نپذیرفت و تصمیم به جدایی گرفت.

با وجود اینکه حدس های زیادی مبنی بر بازگشت او به ایران و استقلال طی روز های اخیر مطرح شده، اما روزبه همچنان در قطر حضور دارد، در حال انجام مذاکره با سه باشگاه خواهانش است و طی روز های آینده با یکی از این تیم ها به توافق می رسد و پس از آن به ایران برمی گردد.

آنچه که درباره تیم آینده روزبه چشمی وجود دارد، این است که او قطعا فصل آینده در ایران توپ نخواهد زد و به دلیل پیشنهادات و مذاکرات خوبی که در روز های اخیر داشته، سال آینده را هم در لیگ ستارگان قطر آغاز می کند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1741

به "بازگشت روزبه چشمی به استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت روزبه چشمی به استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید