بانک ها به کسبه بدهکار ساختمان پلاسکو مهلت دهند

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، محمد حسین مقیمی ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات و برطرف موانع اجرایی پروژه ساختمان پلاسکو تهران طی سخنانی ضمن بررسی مصوبه دولت در خصوص ساختمان پلاسکو گفت: جلسات پیگیری احداث ساختمان جدید پلاسکو می بایست، تا اجرای عملیاتی پروژه و ساخت ساختمان مرتب برگزار گردد.

بانک ها به کسبه بدهکار ساختمان پلاسکو مهلت دهند

وی با اشاره به دغدغه ها و مشکلات کسبه ساختمان پلاسکو گفت: قید مجتمع نور برای اعطای وام به کسبه پلاسکو حذف گردد و این قید که تنها کسبه ای که در مجتمع نور مستقر هستند، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را داشته باشند، برداشته گردد و تسهیلات به همه کسبه پلاسکو تعلق گیرد.

استاندار تهران با تاکید بر استمهال بانک ها در خصوص بدهی های کسبه پلاسکو گفت: بانک ها می بایست با دید حمایتی بدهی های اهالی پلاسکو و جریمه و سود آن ها را استمهال نمایند.

نماینده عالی دولت در استان تهران خواستار تسریع بانک ها در اجرای مصوبه بانک ها گردید و اضافه کرد: در صورت عدم همکاری بانک ها در اجرای مصوبه دولت، با مدیران بانک ها برخورد قانونی می گردد.

وی به آمادگی شهرداری تهران برای در نظر گرفتن زمین مجاور ساختمان پلاسکو برای یادواره شهدای آتش نشان اشاره نمود و اضافه کرد: این اقدام در صورت موافقت بنیاد مستضعفان انجام گردد.

بر اساس این گزارش، جلسه بررسی مشکلات و برطرف موانع اجرایی پروژه ساختمان پلاسکو به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور عیسی فرهادی فرماندار تهران،محسنی شهردار منطقه 12 تهران و جمعی از نمایندگان کسبه آسیب دیده حادثه ساختمان پلاسکو و نمایندگان بنیاد مستضعفان و بانک مرکزی برگزار گردید.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 12

به "بانک ها به کسبه بدهکار ساختمان پلاسکو مهلت دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک ها به کسبه بدهکار ساختمان پلاسکو مهلت دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید