آنالیز فرایند فرایند فراوری فازهای پارس جنوبی در سفر وزیر نفت به عسلویه

به گزارش لیتن، وزیر نفت در ادامه سفر به عسلویه فرایند فرایند فراوری گاز از فازهای 17، 18، 19، 20، 21 پارس جنوبی بازدید کرد و در تبادل نظر با مجریان و پیمانکاران در جریان آخرین پیشرفت های این فازها نهاده شد.

آنالیز فرایند فرایند فراوری فازهای پارس جنوبی در سفر وزیر نفت به عسلویه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران از عسلویه، وزیر نفت در ادامه سفر به منطقه گازی پارس جنوبی ظهر امروز فرایند پیشرفت فازهای مختلف آنالیز کرد.

بیژن نامدار زنگنه در این بازدید که مدیران نفتی منطقه ویژه پارس وی را همراهی می کردند از کوشش های اجرا شده در فرایند توسعه فازها قدردانی کرد و گفت: فرایند فراوری گاز در فازهای 17، 18، 19، 20، 21 پارس جنوبی مطلوب است که امیدواریم تا زمستان، گاز این فازها تثبیت گردد.

وزیر نفت در این بازدید و در مصاحبه با مجریان و پیمانکاران در جریان آخرین پیشرفت های این فازهای پارس جنوبی نهاده شد.

فازهای 17، 18، 20 و 21 پارس جنوبی در آستانه افتتاح رسمی است و فاز 19 پارس جنوبی نیز هم اکنون روزانه حدود 30 میلیون متر مکعب گاز شیرین به شبکه سراسری تزریق می نماید و طبق پیش بینی ها انتظار می رود این رقم اکنون به حدود 37 میلیون متر مکعب افزایش یابد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 795

به "آنالیز فرایند فرایند فراوری فازهای پارس جنوبی در سفر وزیر نفت به عسلویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فرایند فرایند فراوری فازهای پارس جنوبی در سفر وزیر نفت به عسلویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید