ترامپ: چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا جریمه می کنیم!

به گزارش لیتن، رئیس جمهور آمریکا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا چین را جریمه می کنیم.

ترامپ: چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا جریمه می کنیم!

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا چین را جریمه می کنیم.

بر این اساس، ترامپ اعلام نمود: به دلیل شیوع ویروس کرونا جریمه هایی را علیه چین وضع خواهیم کرد. هنوز مبلغ قطعی که قرار است از چین به دلیل شیوع این ویروس دریافت کنیم معین نشده، اما این مبلغ بسیار بیشتر از میزانی است که آلمان در نظر گرفته است!

رئیس جمهور آمریکا خاطر نشان کرد: اوضاع در بیشتر ایالت ها رو به بهبودی است. ما به مقابله با ویروس کرونا ادامه خواهیم داد و فعالیت های مالی در کشور را دوباره از سر خواهیم گرفت.

وی اضافه نمود: ما تا به امروز 5 میلیون و 400 هزار تست ویروس کرونا در کشور انجام داده ایم که بسیار بیشتر از سایر کشور های دنیا است.

امروز برای نخستین بار در دنیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از مرز یک میلیون نفر گذشت. همچنین بیش از 56 هزار آمریکایی به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند. سومدیریت دولت ترامپ این کشور را در راس کشور های دنیا از لحاظ تلفات و قربانیان ویروس کرونا قرار داده است. از لحاظ مبتلایان، یک سوم میزان تمامی مبتلایان در دنیا آمریکایی هستند. همچنین از جنبه تلفات بیش از یک چهارم آمار دنیای متعلق به آمریکاست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1050

به "ترامپ: چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا جریمه می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا جریمه می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید