جدایی ایگواین از یوونتوس تأیید شد

به گزارش لیتن، مدیربرنامه ها ایگواین مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس خروج این بازیک از جمع شاگردان آندره آ پیرلو را تأیید کرد.

جدایی ایگواین از یوونتوس تأیید شد

به گزارش خبرنگاران، نیکلاس ایگواین برادر و مدیربرنامه های گونسالو ایگواین تأیید کرد که این مهاجم آرژانتینی نه تنها یوونتوس بلکه فوتبال ایتالیا را ترک خواهد کرد.

ایگواین که در دوران بازی اش در سری A با یوونتوس سه قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا کسب کرد، با ورود آندره آ پیرلو به کادر فنی بانوی پیر، در فهرست بازیکنان مازاد تیم قرار گرفت و حالا او راهی آمریکاست جایی که قرار است برای تیم اینتر میامی بازی کند.

نیکلاس ایگواین درباره آینده برادر 32 ساله اش به نشریه توتواسپورت گفت: ما صداقتی که پیرلو در صحبت های داشت را تحسین می کنیم. او خیلی راحت و بی پرده به گونسالو گفت که چه برنامه هایی دارد. ما همیشه شاهد چنین صداقتی از سوی مربیان نیستیم و به همین دلیل کاری که پیرلو انجام داد برای ما خیلی مهم بود. با این حال ما نباید فراموش کنیم که ایگواین بازیکنی است که در سال های اخیر 350 گل زده است در حالی که برای رسیدن به چنین آماری 10 سال زمان لازم است. متأسفانه ما خیلی زود این چیزها را فراموش می کنیم. با این وجود ما در رشته فوتبال کار می کنیم و می دانیم که این چیزها ممکن است رخ دهد.

برادر و مدیربرنامه های ایگواین در ادامه ادعا کرد که مهاجم پیشین ریورپلاته هرگز قصد پیوستن به رقیب سنتی تیم سابقش یعنی بوکاجونیورز را نداشته است و اینکه او ایتالیا را ترک خواهد کرد.

او اضافه کرد: ما از فرانسه، انگلیس، اسپانیا، چین و آمریکا پیشنهادهای فراوانی داشتیم، اما هیچ یک از آنها چیزی نبودند که پای مان را بلرزانند. در کمال خونسردی این پیشنهادها را بررسی خواهیم کرد، اما دو چیز قطعی است. یکی اینکه ایگواین در ایتالیا بازی نخواهد کرد و دوم اینکه او هرگز پیراهن بوکاجونیورز را نخواهد پوشید. او در ریورپلاته بزرگ شده است و هرگز به تیم رقیب نخواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1247

به "جدایی ایگواین از یوونتوس تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی ایگواین از یوونتوس تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید