حضور هند با امضای تفاهم نامه قطعی می گردد، امکان ثبت نام ناشران جامانده از نمایشگاه

به گزارش لیتن، خبرنگاران : قائم مقام نمایشگاه کتاب با بیان اینکه حضور هند به عنوان میهمان ویژه با امضای تفاهم نامه قطعی می گردد، گفت: ناشران داخلی که پیروز به ثبت نام نشده اند، می توانند مراجعه و ثبت نام نمایند.

حضور هند با امضای تفاهم نامه قطعی می گردد، امکان ثبت نام ناشران جامانده از نمایشگاه

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

محمد عظیمی، قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، گفت: روند اجرایی نمایشگاه کتاب تهران هم چنان در حال اجرا است و مقدمات حضور هند به عنوان میهمان ویژه ایرن در این دوره در حال اجرا است.

وی اضافه نمود: ما با هند مشترکات فرهنگی بسیار زیادی داریم و از همین روی در آنالیز هایی که انجام شد، کشور هند به عنوان میهمان ویژه انتخاب شد. ما مقدمات حضور را فراهم نموده ایم، اما اینکه هند هم آمادگی حضور دارد یا خیر، هنوز معین نیست.

عظیمی توضیح داد: مقدمات تنظیم تفاهم نامه میان ایران و هند برای حضور در نمایشگاه کتاب در حال اجراست و طبعاً ما هم در این تفاهم نامه مسائل خود را مطرح خواهیم کرد.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران بدون اشاره به خواست های ایران در این تفاهم نامه گفت: در صورت امضای این تفاهم نامه حضور هند در ایران به عنوان میهمان ویژه نمایشگاه کتاب بیست و ششم قطعی خواهد شد.

مدیر عامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام ناشران داخلی گفت: اگر ناشران داخلی هنوز تمایل به حضور در نمایشگاه داشته باشند، می توانند مراجعه نموده و ثبت نام نمایند، کمااینکه در روزهای اخیر نیز ناشرانی ثبت نام شده اند.

وی هم چنین با اشاره به حضور ناشران بین المللی در نمایشگاه گفت: حضور ناشران بین المللی قطعی شده و آمار ثبت نام رضایت بخش است و در زمینه حل مسائل اقتصادی نیز برنامه ریزی هایی انجام و زمینه های پرداخت فراهم شده است.

به گفته عظیمی، ناشرانی از کشورهای آسیایی و اروپا ثبت نام اولیه را انجام داده اند ، اما هنوز تعداد نفرات اعزامی را معین ننموده اند، و به محض معین شدن تعداد نفرات اعزامی، دعوتنامه ها را ارسال خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 598

به "حضور هند با امضای تفاهم نامه قطعی می گردد، امکان ثبت نام ناشران جامانده از نمایشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور هند با امضای تفاهم نامه قطعی می گردد، امکان ثبت نام ناشران جامانده از نمایشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید