خبرنگاران ارتباط مردمی رئیس کل دادگستری استان با مراجعان به صورت ویدئوکنفرانس

به گزارش لیتن، کرمان - خبرنگاران - رئیس کل دادگستری استان کرمان در اقدامی ابتکاری و برای نخستین بار در کشور به صورت ویدئوکنفرانس ارتباط مردمی برقرار کرد و به درخواست های متقاضیان پاسخ داد.

خبرنگاران ارتباط مردمی رئیس کل دادگستری استان با مراجعان به صورت ویدئوکنفرانس

یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان روز چهارشنبه در حاشیه نخستین جلسه دیدار مردمی به صورت ویدئو کنفرانس، اضافه نمود: این جلسه به منظور پاسخگویی به درخواست های مردم شهرستان های کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت وبم برگزار گردید.

وی با ارزیابی مثبت از فرایند برگزاری ارتباط مردمی به صورت ویدئو کنفرانس، مطرح نمود: با اجرای این ایده از انجام سفرهای غیرضروری مردم این شهرستان ها به مرکز استان جلوگیری شده و ضمن توسعه سلامت درجامعه، زمینه برطرف مسائل و پیگیری درخواست های آنها در سریعترین زمان ممکن فراهم شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: در ارتباط مردمی ویدئوکنفرانس با چهار شهرستان استان کرمان، ضمن پاسخگوئی به درخواست های 50 نفر از مراجعان وصدور دستورات مقتضی قضائی، 40 نفر از مددجویان زندان ها نیز به صورت مستقیم درخواست های خود را مطرح نموده و این درخواست ها مورد رسیدگی و صدور دستورات لازم نهاده شد.

موحد ضمن قدردانی از همکاری دادستان ها و روسای دادگستری شهرستان های شرکت کننده در نخستین ارتباط مردمی ویدئو کنفرانس، گفت: این اقدام ابتکاری، قابلیت اجرا در سراسر کشور را داشته و زمینه توسعه خدمات قضایی و تسریع رسیدگی به درخواست های مردم را فراهم نموده و در حقیقت گامی در راستای تکریم مراجعان به شمار می رود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان توضیح داد: بیماری کووید -19 با وجود تمام محدودیت هایی که ایجاد نموده فرصتی را برای دستگاه قضائی فراهم آورده تا مبتنی بر هوشمندی، برنامه ریزی صحیح و به کارگیری فناوری های نوین تغییر نظام قضائی سنتی به نظامی مدرن و الکترونیک را محقق سازد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1019

به "خبرنگاران ارتباط مردمی رئیس کل دادگستری استان با مراجعان به صورت ویدئوکنفرانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتباط مردمی رئیس کل دادگستری استان با مراجعان به صورت ویدئوکنفرانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید