خبرنگاران ایمیدرو بدهی دوره هشت ساله خود با دولت را تسویه کرد

به گزارش لیتن، تهران- خبرنگاران- رییس هیات عامل ایمیدرو از تسویه بدهی این سازمان بابت سود سهم دولت اطلاع داد و گفت: ایمیدرو سال جاری برای نخستین بار، بدهی یک دوره هشت ساله را با دولت تسویه کرد.

خبرنگاران ایمیدرو بدهی دوره هشت ساله خود با دولت را تسویه کرد

به گزارش روز یکشنبه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، خداداد غریب پور در نشست شورای معاونان این سازمان گفت: با وجود همه مطالباتی که از دولت داشتیم، پرداخت بدهی (سود سهم دولت) مربوط به سال های 89 تا 97 پرداخت شد که این عملکرد تا به امروز در مجموعه ایمیدرو بی سابقه بوده است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت یادآور شد: ایمیدرو همیشه بابت واگذاری سهام شرکت های ذیل اصل 44 قانون اساسی، از دولت طلب داشته با این حال در امسال، اقدام به پرداخت بدهی دوره 8 ساله کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، ایمیدرو مالیات عملکرد سنوات پیشین که معین تکلیف شده اند را نیز پرداخت نموده است.

غریب پور مجموع پرداختی های دیون دولتی توسط ایمیدرو را بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان گفت و اضافه کرد: پرداختی ها مواردی از جمله مالیات معوق و بدهی سود سهم دولت و حقوق دولتی معادن را در بر می گیرد.

رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید نمود: این سازمان تا به امروز چنین حجمی از بدهی ها را پرداخت ننموده بود آن هم در شرایطی که بابت واگذاری های پیشین از سازمان خصوصی سازی و دولت طلب دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 917

به "خبرنگاران ایمیدرو بدهی دوره هشت ساله خود با دولت را تسویه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایمیدرو بدهی دوره هشت ساله خود با دولت را تسویه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید