خبرنگاران تامین مسکن جوانان روستایی شهرستان یزد در دست پیگیری است

به گزارش لیتن، یزد -خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: تامین زمین مورد احتیاج برای ساخت مسکن جوانان واجد شرایط روستاهای بخش مرکزی ، مرکز این استان (شهرستان) در دست پیگیری است.

خبرنگاران تامین مسکن جوانان روستایی شهرستان یزد در دست پیگیری است

به گزارش یکشنبه شب روابط عمومی استانداری یزد به خبرنگاران، محسن صادقیان در نشستی با اشاره به اهمیت ساخت مسکن در شهرها و روستاهای استان اظهار کرد: اقدامات خوبی برای تامین زمین مورد احتیاج برای ساخت مسکن روستایی و شناسایی افراد واجد شرایط از سوی بخشداری مرکزی و فرمانداری صورت گرفت که هم اکنون مراحل پایش آمار این افراد از سوی اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه پس از انجام مراحل پایش، زمین مورد احتیاج برای تمامی متقاضیان واجد الشرایط تامین می گردد، اظهار کرد: برای معین افراد نهایی مراحل قانونی پایش و آنالیز ثبتی مالکیت زمین و خانه افراد طی می گردد.

صادقیان توضیح داد: اگر چه این مراحل زمان زیادی را می طلبد با این حال دستگاه های اجرایی استان از جمله اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تمامی کوشش خود را برای کوتاه شده زمان به کار می گیرند.

در گزارش روابط عمومی استانداری یزد اطلاعات بیشتری در خصوص ساخت مسکن جوانان روستاها اشاره نشده است.

حدود 60 درصد جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری یزد در مرکز استان زندگی می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1702

به "خبرنگاران تامین مسکن جوانان روستایی شهرستان یزد در دست پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تامین مسکن جوانان روستایی شهرستان یزد در دست پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید