خبرنگاران زمان بندی تشکیل کلاس های درس کهگیلویه و بویراحمد در شبکه شاد اعلام شد

به گزارش لیتن، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان بندی تشکیل کلاس های درس کشور و این استان در شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به همراه حضور مدیران و معلمان در آن امروز پنجشنبه اعلام شد.

خبرنگاران زمان بندی تشکیل کلاس های درس کهگیلویه و بویراحمد در شبکه شاد اعلام شد

هادی زارع پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: اعلام این موضوع به اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های کشور از سوی مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اجرا شده است.

وی اضافه نمود: تشکیل کلاس های درس کشور و کهگیلویه و بویراحمد در این شبکه و حضور مدیران و معلمان در آن از روز شنبه 16 فروردین ماه 1399 آغاز شده و تا اطلاع بعدی نیز ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده روزهای شنبه مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم، روزهای یکشنبه معلمان پایه های اول تا سوم ابتدایی، دبیران مدارس متوسطه اول و دوم و مدیران و هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه ای و کارودانش در این شبکه حضور یافته و روزهای دوشنبه کلاس های درس پایه های اول تا سوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم در آن تشکیل می شود.

زارع پور مطرح نمود: روزهای سه شنبه کلاس های درس پایه های چهارم تا ششم ابتدایی و رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش در این شبکه تشکیل خواهد شد.

وی ابراز داشت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز ایجاد کانال های پرورشی و مشاوره در این شبکه انجام می شود.

افزون بر 161 هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 983

به "خبرنگاران زمان بندی تشکیل کلاس های درس کهگیلویه و بویراحمد در شبکه شاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زمان بندی تشکیل کلاس های درس کهگیلویه و بویراحمد در شبکه شاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید