خبرنگاران سامانی: جوسازی ها در خصوص تردد ترکیه بی اخلاقی رسانه ای است

به گزارش لیتن، تهران- خبرنگاران- سخنگوی وزارت کشور جوسازی های رسانه ای در خصوص تردد ترکیه را نمونه شاخص بی اخلاقی رسانه ای مطرح نمود و گفت: بر اساس مصوبه کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا و با دستور صریح رییس جمهوری، همه تورهای مسافری ترکیه لغو شد.

خبرنگاران سامانی: جوسازی ها در خصوص تردد ترکیه بی اخلاقی رسانه ای است

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی گفت: همچنان که پیش از این شرح داده شده است، با وصول رسمی و اداری نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد لغو تردد مسافری با ترکیه، موضوع به کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا ارجاع شد و جمع بندی اعضای کمیته مبتنی بر نظریه تخصصی دستگاه های ذیربط از جمله وزارت امور خارجه، به رئیس محترم جمهور و رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا گزارش گشت.

معاون هماهنگی وزارت کشور اضافه کرد: بر اساس جمع بندی کمیته که از سوی فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به رییس ستاد ملی پیشنهاد شد، رییس جمهوری موافقت کرد کلیه تورهای ترکیه فورا لغو گردد.

سامانی اعلام نمود: رییس ستاد ملی مدیریت کرونا همچنین مقرر کرد جمعیت هلال احمر نسبت به تشدید مراقبت های بهداشتی در مرزهای زمینی و هوایی با ترکیه و کنترل دقیق مسافران ورودی از کشور ترکیه در مرزهای زمینی و هوایی اقدام عاجل کند.

سخنگوی وزارت کشور اضافه کرد: بر اساس تصمیم ابلاغ شده، مقرر شد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با همکاری وزارت امور خارجه و وزارت راه و شهرسازی نسبت به معین مراکز آزمایشگاهی مورد تایید در خارج اقدام و اطلاع رسانی لازم در این ارتباط به وسیله وزارتخانه های راه و شهرسازی و امور خارجه به شهروندان و شرکت های هواپیمایی انجام می گردد تا پس از این، افراد، فقط در صورت ارایه گواهی سلامت معتبر مورد تایید وارد کشور شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1637

به "خبرنگاران سامانی: جوسازی ها در خصوص تردد ترکیه بی اخلاقی رسانه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانی: جوسازی ها در خصوص تردد ترکیه بی اخلاقی رسانه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید