خبرنگاران ساکنان اصفهان بدلیل احتمال وقوع صاعقه از تردد در مناطق مرتفع بپرهیزند

به گزارش لیتن، اصفهان - خبرنگاران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به ورود سامانه ناپایدار به استان و احتمال وقوع رگبار، صاعقه و رعد و برق، مردم از تردد در مناطق مرتفع و حضور در مسیل ها و حاشیه رودها بپرهیزند.

خبرنگاران ساکنان اصفهان بدلیل احتمال وقوع صاعقه از تردد در مناطق مرتفع بپرهیزند

منصور شیشه فروش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: افزایش ابرهای هَمرَفتی (سیاه و بزرگ)، رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید هنگام عصر و و اوایل امشب در سطح استان بخصوص مناطق کوهپایه ای و مرتفع پیش بینی می گردد.

وی افزود: بر همین اساس به ساکنان و گردشگران توصیه می گردد برای جلوگیری از مخاطرات رعد و برق. صاعقه و رگبارهای موقت، از تردد و استقرار در مسیل ها، دره ها، رودها و مناطق مرتفع خودداری نمایند.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان اصفهان، آنالیز نقشه های هواشناسی بیانگر شرایط جوی به نسبت ناپایدار بر روی استان در 2 روز آینده است.

در این مدت، وضعیت جوی در اکثر مناطق در ساعات عصرگاهی افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید، تندباد لحظه ای (در مناطق شرقی همراه با گرد و خاک)، بارش رگباری بهاری، گاهی همراه با رعد و برق بویژه در مناطق مرکز، غرب و جنوب استان پیش بینی می گردد.

6020/ 6027

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 263

به "خبرنگاران ساکنان اصفهان بدلیل احتمال وقوع صاعقه از تردد در مناطق مرتفع بپرهیزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساکنان اصفهان بدلیل احتمال وقوع صاعقه از تردد در مناطق مرتفع بپرهیزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید