خبرنگاران سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه: مردم در خانه بمانند

به گزارش لیتن، کرمانشاه- خبرنگاران- سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا کرمانشاه با بیان اینکه در روزهای آینده احتمال ورود به پیک شیوع بیماری کرونا را داریم تاکید نمود: از مردم تقاضا و خواهش داریم در خانه بمانند.

خبرنگاران سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه: مردم در خانه بمانند

جهت دریافت خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مسعود بهرام نژاد روز سه شنبه به خبرنگاران اضافه کرد: فروشگاه های زنجیره ای اقلام موردنیاز مردم را به صورت اینترنتی و بدون هزینه ارسال نمایند و از مراجعات تا حدامکان کاسته گردد.

وی اظهارداشت: بازارها و مراکز خرید اقلام غیرضروری براساس مصوبه ستاد ملی کرونا تا 15 فروردین تعطیل است.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا کرمانشاه با اعلام اینکه اقدامات بسیار سختگیرانه در ورودی شهرها به منظور انجام تست تب سنجی و غربالگری انجام می گردد، گفت: نقاهتگاه هایی توسط ارتش و سپاه برای پذیرش بیماران احتمالی در روزهای آینده ایجاد شده است.

وی گفت: فعالیت دستگاه های اجرایی براساس دستورالعمل ابلاغی در هفته پایانی اسفند ماه سال گذشته است و حضور حداقلی کارکنان به منظور حفظ سلامت عمومی توصیه و تأکید می گردد.

بهرام نژاد اضافه کرد: شرایط کرمانشاه همچنان قرمز اعلام می گردد و از امروز کنترل بیشتری برای جلوگیری از تردد مردم در اماکن عمومی انجام می گردد؛ تقاضا داریم مشارکت مردم بیشتر گردد.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: از ابتدای آغاز اپیدمی تا ساعت 12 دوشنبه شب موارد مثبت کووید 19 در این استان 188 نفر بوده که 6 نفر در 24 ساعت گذشته اضافه شده است.

دکتر محمدابراهیم صبور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: از این تعداد 182 مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تا به امروز 19 نفر فوت نموده اند که در 24 ساعت گذشته 2 مورد فوتی اضافه شده است.

به گفته او، همچنین از ابتدای آغاز اپیدمی کرونا در استان تا به امروز 937 نفر بستری شدند که از این تعداد 826 نفر ترخیص و 92 نیز در بیمارستانهای استان بستری هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 879

به "خبرنگاران سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه: مردم در خانه بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه: مردم در خانه بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید