خون خدا برای ادامه اکران در جشنواره فیلم فجر کدگذاری شد

به گزارش لیتن، سیاوش حقیقی تهیه کننده فیلم سینمایی خون خدا در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به اینکه برای ادامه اکران این اثر سینمایی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تمهیداتی را اندیشیده ایم، گفت: از شب گذشته و بعد از اعلام انصراف ما از حضور در این دوره از جشنواره فیلم فجر محمدرضا فرحی، سیمون سیمونیان و مسعود احمدیان به نمایندگی از جشنواره با من تماس گرفتند و صحبت های طولانی با آنها داشتم. همچنین حبیب الله ایل بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی به عنوان تأمین کننده بخشی از بودجه فیلم صحبت هایی درباره بازگشت خون خدا به جشنواره داشت.

خون خدا برای ادامه اکران در جشنواره فیلم فجر کدگذاری شد

وی ادامه داد: در نهایت و با تصمیم جمعی از سوی عوامل تصمیم گرفته شد تا این فیلم دوباره به جدول نمایش فیلم ها در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بازگردد.

حقیقی توضیح داد: با توجه به تجربه روز گذشته و جابجایی سانس ها تصمیم گرفتم تا برای نمایش این فیلم در هر سانس در هر سینما کد KDM زمان دار بگذارم، به همین دلیل از دیشب تا امروز صبح در لابراتور حضور داشتم تا بتوانم نسخه های مورد نظر را آماده کنم.

این تهیه کننده تاکید نمود: در چنین شرایطی و با قرار دادن KDM روی نسخه ها، خون خدا تنها می تواند در سانسی که از قبل برای آن در نظر گرفته شده بود نمایش داده گردد در غیر این صورت امکان نمایش فیلم در صورت تغییر سانس یا جابجایی در سینماها وجود نخواهد داشت..

به گزارش خبرنگاران، KDM به زبان ساده نوعی کدگذاری یا رمز گذاری روی فیلم های سینمایی است که مانع کپی غیرمجاز می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 182

به "خون خدا برای ادامه اکران در جشنواره فیلم فجر کدگذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خون خدا برای ادامه اکران در جشنواره فیلم فجر کدگذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید