درخواست استقلالی ها از وزارت

به گزارش لیتن، برخی استقلالی ها از وزارت ورزش درخواست دارند که از این باشگاه حمایت کند.

درخواست استقلالی ها از وزارت

به گزارش خبرنگاران ، بعد از نایب قهرمانی پرسپولیس و اقدامات وزارت ورزش برای تجهیز استادیوم آزادی و اقدامات این چنینی، عده ای بابت حمایت وزارت ورزش از باشگاه پرسپولیس در طول این مدت گلایه هایی را مطرح نموده اند. بعد از گلایه های رسمی تراکتورسازان، استقلالی ها هم به عناوین مختلف سعی دارند گلایه های خود را بابت توجه وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس عنوان نمایند.

محمد نوازی به عنوان پیشکسوت استقلال، یکی از افرادی است که از وزارت ورزش، درخواست حمایت دارد: وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی این تیم باید، حمایت کند که این حمایت هنوز دیده نشده است. استقلال در لیگ نتیجه نگرفته و از آسیا و جام حذفی کنار رفته است، طرفداران از نتایج تیم ناراضی هستند و باید فکری به حال این تیم گردد.

استقلالی ها اما باید پیش از آنکه به طور احساسی موضوعی را مطرح نمایند، به منطقی بودن درخواست های خود توجه داشته باشند. مسائل استقلال در حال حاضر، مسائلی هستند که به طور مستقیم به کادرفنی و کادر مدیریتی باشگاه مربوط می شوند اما برخی از استقلالی ها انتظار دارند که وزارت ورزش برای حل این مسائل ورود کند.

به نظر می رسد آرزوی وزیر ورزش برای قهرمانی پرسپولیس و اقداماتی که برای تجهیز وزارت ورزش اجرا شده، باشگاه های دیگر از جمله استقلالی ها را قدری حساس نموده است.

190 - 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 128

به "درخواست استقلالی ها از وزارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست استقلالی ها از وزارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید