دستور وزیر بهداشت برای تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی

به گزارش لیتن، خبرنگاران : سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از دستور فوری وزیر بهداشت برای تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی اطلاع داد.

دستور وزیر بهداشت برای تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس: زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از دستور فوری وزیر بهداشت برای آنالیز تشکیل کارگروه طب ستی ایرانی اطلاع داد و گفت: پس از پیگیری های اجرا شده و طی مکاتباتی که با وزارت بهداشت داشتیم، آقای نمکی وزیر بهداشت با قید فوریت دستور آنالیز تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی را صادر کرد.

وی اضافه نمود: امیدواریم با تشکیل این کارگروه و ادامه این فرایند نقطه عطفی در راستای حضور عملیاتی پزشکان و دانشمندان در این حوزه برای پیشگیری و درمان ویروس منحوس ویروس کرونا باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه مطرح نمود: قطعا کوشش علمی برای زنده نگه داشتن خون دانشمندان ادامه خواهد داشت.

وی همچنین توضیح داد: این کارگروه قرار است پژوهش های مختلفی در حوزه داروهای گیاهی و طب سنتی و همچنین مشاوره های طب سنتی در کنار متخصصان دیگر داشته باشد و اجرایی گردد که فقط در حد تصمیم و کمیته علمی بدون عمل باقی نماند.

شیخی گفت: بسته به آنالیز هایی که در وزارتخانه در معاونت بهداشتی و دفتر طب ایرانی تصمیمات نهایی می گردد، به صورت عملیاتی در پیگیری و درمان بیماری کرونا ورود خواهیم کرد.

سعید نمکی وزیر بهداشت در پی نامه درخواست معاونت حقوقی مجلس برای تشکیل کارگروهطب سنتی ایرانی با قید فوریت دستور داد:

سرکار خانم دکتر حسینی یکتا

با سلام،

لطفاً آنالیز و با ایشان طبق هماهنگی پیگیری فرمایید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1403

به "دستور وزیر بهداشت برای تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور وزیر بهداشت برای تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید