دستگاه سی تی اسکن 2میلیاردی به بیمارستان نورافشار اهدا گردید

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، در مراسمی که ظهر یکشنبه در محل سازمان داوطلبان هلال احمر برگزار گشت، یک دستگاه سی تی اسکن که توسط یک نیکوکار تهرانی به بیمارستان فوق تخصصی نورافشار جمعیت هلال احمر، اهدا گشت.

دستگاه سی تی اسکن 2میلیاردی به بیمارستان نورافشار اهدا گردید

در ابتدای این مراسم، احمد هوشنگی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب العلاج استان تهران، با اشاره به حمایت از 1200 بیمار صعب العلاج، گفت: این دستگاه سی تی اسکن توسط آقای خضرایی خریداری گردیده است.

وی همچنین از تجهیز بخش دیالیز و ام آر آی بیمارستان نورافشار با کمک خیرین اطلاع داد و اضافه نمود: دستگاه سی تی اسکن با دلار 3200 تومانی به قیمت 1.920 میلیارد تومان خریداری و تحویل بیمارستان گردیده است.

در ادامه دکتر محمد نعیمی پور رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، ضمن تقدیر از اقدام ارزنده فرد نیکوکار، اظهارداشت: این دستگاه در حال حاضر در مرحله نصب و راه اندازی قرار گرفته است و ظرف چند هفته آینده به بهره برداری می رسد.

حبیب درگاهی سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر، نیز بر آمادگی این سازمان در انجام امور عام المنفعه تاکید نمود و اضافه نمود: خیرین و نیکوکاران بدانند که هیچ مانعی در مسیر کارها و اقدامات آنها برای کمک به محرومان و نیازمندان و برطرف کمبودها در بخش های مختلف جامعه وجود ندارد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 37

به "دستگاه سی تی اسکن 2میلیاردی به بیمارستان نورافشار اهدا گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه سی تی اسکن 2میلیاردی به بیمارستان نورافشار اهدا گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید