رئال مادرید هنوز در رویای خرید نیمار است

به گزارش لیتن، واگنر ریبرو، مدیر برنامه برزیلی در خصوص آینده نیمار صحبت نموده است.

رئال مادرید هنوز در رویای خرید نیمار است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اخبار زیادی در خصوص آینده ستاره 28 ساله و برزیلی وجود دارد و ممکن است این آخرین فصل حضور نیمار در ترکیب پاری سن ژرمن باشد. واگنر ریبرو که در گذشته در بین مدیر برنامه های نیمار جای داشت، مدعی شد رئال مادرید هنوز هم آرزو دارد بتواند نیمار را جذب کند.

واگنر ریبرو گفت: ما از همه جای جهان پیشنهادهایی دریافت کردیم. روزی که نیمار اولین بازی اش را برای برزیل در سال 2010 انجام داد، ما در نیویورک بودیم و پیشنهاد رسمی از چلسی دریافت کردیم. ما این پیشنهاد را مطالعه کردیم اما تصمیم نگرفتیم. مانند موارد دیگر ما این پیشنهاد را به نیمار و پدرش منتقل کردیم تا تصمیم بگیرند.

در ادامه آنها از بایرن مونیخ و یوونتوس پیشنهاداتی دریافت کردند و حتی ما در تورین هم جلسه ای داشتیم. رئال مادرید در چند نوبت با من تماس گرفت، زیرا فلورنتینو رویای خرید نیمار را در سر داشت. من سال گذشته در ماه می در دفتر پرز بودم و او به من گفت هنوز هم رویای خرید نیمار را در سر دارد.

امروز 164 میلیون یورو برای خرید نیمار باید هزینه کرد، البته این قیمت سال قبل اینگونه نبود. نیمار خیلی بهتر از مسی و کریستیانو رونالدو است. من هرگز ندیدم نیمار عملکرد بدی داشته باشد. اگرچه همواره روی نیمار خطا می گردد، اما او بازیکنی تاثیرگذار در سانتوس بود و در بارسلونا و پاری سن ژرمن نیز شرایط به همین منوال است. بارسلونا برای نیمار در صدر قرار گرفته است. بهترین دوستان او در آنجا هستند، اما نیمار در پاریس نیز خرسند است. یک فوتبالیست باید حرفه ای باشد. مهم این است که نیمار در فضای مناسبی قرار داشته باشد، زیرا پول برای او مسئله مهمی نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1040

به "رئال مادرید هنوز در رویای خرید نیمار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید هنوز در رویای خرید نیمار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید