رئیس دفتر رئیس جمهور برزیل کرونا گرفت

به گزارش لیتن، رئیس دفتر ژائیر بولسونارو جدیدترین مقام ارشدی است که در برزیل به ویروس کرونا مبتلا می گردد.

رئیس دفتر رئیس جمهور برزیل کرونا گرفت

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دفتر ریاست جمهوری برزیل روز دوشنبه به وقت محلی اعلام نمود، سوزا بارگا نتو رئیس دفتر رئیس جمهور به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بارگا نتو هفتمین مقام ارشد برزیلی است که به ویروس کرونا مبتلا می گردد. چند تن از مقامات ارشد از جمله خود ژائیر بولسونارو و همسرش به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند.

ویروس کرونا سرتاسر برزیل را فراگرفته و این کشور پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی از منظر بیشترین قربانی و مبتلا قرار گرفته است.

یکی از مهمترین دلایل شیوع گسترده کرونا در برزیل ناشی از رویکرد ژائیر بولسونارو رئیس جمهور این کشور است. وی این بیماری مسری را سرماخوردگی کوچک توصیف نموده و با تدابیر بهداشتی از جمله قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی مخالفت می نماید.

کارشناسان می گویند مخالفت بولسونارو با توصیه های بهداشتی برای مقابله با کرونا و ترویج داروهای تأیید نشده همانند کلروکین و هیدروکلروکین نقش مهمی در شیوع این بیماری مسری در برزیل داشته است.

دنیس گرت اپیدومولوژیست آمریکایی - برزیلی به نیویورک تایمز گفت: تصمیمات نه بر اساس شواهد و اطلاعات تجربی بلکه بر اساس گزارش های غیرمعتبر گرفته می گردد. بولسونارو پول زیادی را برای روش هایی هزینه نموده که تأیید نشده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1105

به "رئیس دفتر رئیس جمهور برزیل کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دفتر رئیس جمهور برزیل کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید