روایت تایید نشده فارس از سفر تفریحی رئیس جمهور و وزرا به مازندران ، ادیانی: وزرا قرار است به پروژه ها سر بزنند

به گزارش لیتن، خبرگزاری فارس نوشته است: از شب گذشته اخباری در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه، حسن روحانی به همراه خانواده در یکی از مجتمع های تفریحی شهر محمودآباد مستقر شده است که این خبر هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

روایت تایید نشده فارس از سفر تفریحی رئیس جمهور و وزرا به مازندران ، ادیانی: وزرا قرار است به پروژه ها سر بزنند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری فارس در گزارشی نوشت: از شب گذشته چهارشنبه چهارم دی ماه اخباری در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه حسن روحانی رئیس جمهور به همراه خانواده ساعت 15 امروز وارد مازندران شده و در یکی از مجتمع های تفریحی شهر محمودآباد مستقر شده است.

اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی این را نیز افزوده است که در این سفر رئیس جمهور را خانواده و 14 نفر از اعضای کابینه دولت همراهی می نمایند.

فارس نوشته است که پیگیری های این خبرگزاری از مقامات دولتی جهت کسب اطلاع از صحت و سقم سفر تا لحظه انتشار این خبر به جایی نرسیده و تنها محمدرضا نوروزپور معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از این سفر اظهار بی اطلاعی نموده است.

سیدعلی ادیانی عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مصاحبه با فارس در پاسخ به این سوال که آیا شما خبر سفر رئیس جمهور به مازندران را تایید می کنید یا نه؟ گفت: من در شبکه های اجتماعی و بعضی سایت های خبری این موضوع را شنیدم که آقای روحانی به همراه بعضی وزرا به مجتمع تفریحی، ورزشی، اقامتی نفت در شهر محمودآباد آمده است؛ البته من از سفر بی اطلاع هستم و نمی توانم آن را تایید یا تکذیب کنم اما خبر را در رسانه ها دیده ام.

وی در ادامه توضیح داد: بعضی از وزرا در مازندران هستند و قرار است به تعدادی از پروژه ها سرکشی نمایند؛ البته هر کسی احتیاج به استراحت و رسیدگی به امور شخصی خود را دارد اما همه اینها باید در عرف معقول باشد.

هیچ مرجع رسمی این خبر و سفر تفریحی رئیس جمهور و وزرا به شمال کشور را تایید ننموده اند.

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی صبح امروز پنجشنبه از باغ صفی آباد بهشهر مازندران بازدید کردند. بازدید از تالاب میانکاله، مجموعه عباس آباد و بندر امیراباد بخشی از برنامه های سفر وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، وزیر راه و شهرسازی و وزیر اقتصاد و دارایی در شرق مازندران اعلام شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 735

به "روایت تایید نشده فارس از سفر تفریحی رئیس جمهور و وزرا به مازندران ، ادیانی: وزرا قرار است به پروژه ها سر بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت تایید نشده فارس از سفر تفریحی رئیس جمهور و وزرا به مازندران ، ادیانی: وزرا قرار است به پروژه ها سر بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید