تور ارزان دبی: ریلاینس برای تجارت نفت در امارات شرکت زد

به گزارش لیتن، شرکت ریلاینس اینداستریز روز شنبه بیان کرد یک شرکت در امارات متحده عربی برای تجارت نفت خام، محصولات پتروشیمی و کالاهای کشاورزی تاسیس نموده است.

تور ارزان دبی: ریلاینس برای تجارت نفت در امارات شرکت زد

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران، شرکت ریلاینس اینترنشنال زیرمجموعه تازه شرکت ریلاینس اینداستریز است که هنوز فعالیتهایش را شروع ننموده است. ریلاینس یک میلیون دلار در کسب و کار تازه سرمایه گذاری نموده است.

ریلاینس اینداستریز که بزرگترین مجتمع پالایش نفت دنیا را در جمناگار واقع در غرب هند اداره می نماید، در بیانیه کوتاه خود به علت تصمیم برای تاسیس واحد تازه و قرار گرفتن آن در امارات متحده عربی اشاره ای نکرد با این حال اقدام مذکور همسو با کوشش برای توسعه حضور بین المللی است.

این شرکت پیش از این در شماری از داراییهای اکتشاف و فراوری خارجی سهم خریداری نموده بود و در ژوئن با شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) برای ساخت یک پروژه شیمیایی چند میلیارد دلاری در رویس توافق کرد که نخستین سرمایه گذاری این گروه در یک پروژه خارجی تازه بود.

بر اساس گزارش رویترز، ریلاینس اینداستریز در ژوئن از انتصاب یاسر الرومایان، رییس هیات مدیره آرامکو به اسم یکی از مدیران هیات مدیره ریلاینس اطلاع داد و اعلام نمود این شروع بین المللی شدن ریلاینس است. این گروه امیدوار است سال جاری قراردادی را برای فروش 20 درصد سهم در کسب و کار تبدیل مستقیم نفت به محصولات شیمیایی به آرامکو بفروشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1876

به "تور ارزان دبی: ریلاینس برای تجارت نفت در امارات شرکت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: ریلاینس برای تجارت نفت در امارات شرکت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید