سرهنگ آمریکایی: افغانستان تحت نظارت آمریکا بزرگترین تولیدکننده هروئین تبدیل شد

به گزارش لیتن، یک سرهنگ بازنشسته آمریکایی با تاکید بر خروج از افغانستان گفت که فساد گسترده در این کشور و تبدیل شدن آن به بزرگترین فراوری کننده هروئین در دنیا تحت نظارت آمریکا رخ داد.

سرهنگ آمریکایی: افغانستان تحت نظارت آمریکا بزرگترین تولیدکننده هروئین تبدیل شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، داگلاس مک گرگور سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا در یک برنامه تلویزیونی از دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور خواست تا در اقدامی قاطعانه نیروهای آمریکایی را از افغانستان خارج کند.

وی با اشاره به وعده های انتخاباتی ترامپ برای خروج از افغانستان گفت که رئیس جمهور آمریکا با عمل نکردن به تعهداتش سبب ناامیدی مردم شده است.

مک گرگور به فاکس نیوز گفت که ترامپ باید مخالفان خروج از افغانستان را از کاخ سفید بیرون کند.

این نظامی بازنشسته اظهارداشت: آمریکا در افغانستان هیچ هدف راهبردی و یا هدف قابل دستیابی سیاسی و نظامی ندارد در عین حال مردم آمریکا برای خروج نیروها از افغانستان به ترامپ رأی دادند بنابراین وی باید این کار را انجام دهد.

وی با اشاره به فساد اداری گسترده در افغانستان نیز گفت که فساد گسترده در این کشور و تبدیل شدن آن به بزرگترین فراوری کننده هروئین در دنیا تحت نظارت آمریکا رخ داد.

لازم به ذکر است که در سال 2001 میلادی و نگام حمله آمریکا به افغانستان مناطق زیر کشت خشخاش در افغانستان 7 هزار هکتار بود اما این مقدار در سال 2017 میلادی به 328 هزار هکتار رسید.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 819

به "سرهنگ آمریکایی: افغانستان تحت نظارت آمریکا بزرگترین تولیدکننده هروئین تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرهنگ آمریکایی: افغانستان تحت نظارت آمریکا بزرگترین تولیدکننده هروئین تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید