سلطانی فر: هر زمان بازیکنان تیم ملی تحت فشار بودند نتایج خوبی گرفتند، عزیزی خادم با حجم انبوهی از مسائل روبه روست

به گزارش لیتن، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با یادآوری اینکه ملی پوشان فوتبال ایران هر زمان که تحت فشار بوده اند، نتایج خوبی گرفته اند، امیدوارانه از موفقیت شاگردان اسکوچیچ در دیدارهای پیش رو یاد کرد.

سلطانی فر: هر زمان بازیکنان تیم ملی تحت فشار بودند نتایج خوبی گرفتند، عزیزی خادم با حجم انبوهی از مسائل روبه روست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امروز توفیق پیدا کردیم سفر کوتاهی به جزیره کیش داشته باشیم تا هم از نزدیک اردوی تیم ملی را ببینیم و هم خدا قوت به کادر فنی، بازیکنان و مدیران فدراسیون بگوییم که زحمت کشیدند. از مدیرعامل منطقه آزاد کیش تشکر می کنم که با همه توان، بهترین شرایط را فراهم کرد تا اردوی خوبی برگزار گردد، اردویی که آب و هوای محل برپایی آن مطابق آب و هوای بحرین است.

وی در ادامه اضافه کرد: همانطور که در جریان هستید، قرار بود در سه بازی میزبان باشیم، اما به خاطر شرایطی که پیش آمد AFC تصمیم گرفت بازی ها در یک کشور به صورت متمرکز برگزار گردد. متأسفانه تصمیم ناعادلانه ای گرفته شد، چون شرایط میزبانی ایران برتر بود که آنها تحریم ها را بهانه کردند و یکسری محدودیت هایی که برای بحث پولی، بانکی و بازرگانی، حمل و نقل و ... وجود دارد. در هر صورت با پیگیری هایی که فدراسیون انجام داد و مباحثی که توسط بقیه دستگاه ها دنبال شد، تغییری در تصمیم گیری ناعادلانه AFC به وجود نیامد و مسابقات باید از روز سیزدهم تا بیست وپنجم خرداد ماه در بحرین برگزار گردد.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: بازیکنان شرایطی دارند که به هر حال همیشه در طول حداقل دو سه دهه ای که من به خاطر دارم هر زمان که تحت فشار بودند و مسائل خاصی داشتند، توانستند نتیجه خوبی بگیرند، گلیم شان را از آب بیرون بکشند و موجبات افتخار و عزت مردم ایران و طرفداران عزیز شوند. این بار هم یقین دارم از چهار بازی که دو حریف مان خیلی سخت نیستند، هر چند که هر چهار تیم نیز حریف سرسختی به شمار نمی آیند و شرایط میزبانی برای یک کشور فراهم است، با موفقیت از این مرحله عبور خواهیم کرد و پیروزی عظیم را رقم خواهیم زد.

سلطانی فر در خصوص اینکه آیا پاداشی برای صعود تیم ملی در نظر گرفته شده است یا نه، اظهار داشت: در این مدت نشست های مستمری را با عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کردیم تا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بتوانند بهترین شرایط را فراهم نمایند. از زوایای مختلف این شرایط را آنالیز کردیم که چه احتیاجها، مسائل و محدودیت هایی داریم تا بتوانیم از این گردنه عبور کنیم. خوشبختانه در فضایی توأم با تفاهم و همکاری کار را پیش بردیم. قرار شد احتیاجهای مختلف از جهت اقتصادی و تدارکات تأمین گردد. از منطقه آزاد کیش، سازمان برنامه و بودجه و همکارانم در وزارت ورزش تشکر می کنم. رئیس جدید فدراسیون فوتبال حدود سه ماه است که مشغول به کار شده و با حجم انبوهی از مسائل روبه روست. متأسفانه شرایط بسیار سخت بوده است. ما شانه به شانه هم کار را جلو بردیم و کوشش کردیم احتیاجهای واقعی را در بهترین شرایط تأمین کنیم. خوشبختانه این رخ داد و به مرور منابع اقتصادی تأمین شد.

وی ادامه داد: بعضی برای مبالغ اختصاص داده شده حاشیه سازی می کردند، اما تمامی منابع تأمین شده است و محدودیتی نیز نداریم. رقم یاری وزارت ورزش یا دولت و سازمان برنامه و بودجه سقفی ندارد. ما برای خوشحالی، شادمانی و شور و شعف جوانان برای پیروزی های تیم ملی هیچ محدودیتی قائل نیستیم. با عزیزی خادم صحبت کردیم که بهترین امکانات را فراهم کنیم. هر مقداری که احتیاج بوده، تأمین شده است و هر مقداری که برای حضور قدرتمندانه تیم ملی احتیاج است، تأمین خواهد شد. هیچ محدودیتی در تأمین منابع اقتصادی نداریم. بحث رقم 30، 40 و 50 را نداریم. تا الان 30 میلیارد تومان پرداخت نموده ایم و در روزهای آینده باز هم یک مبلغ دیگری پرداخت خواهیم کرد. هر چقدر که برای نتیجه گیری تیم ملی احتیاج باشد، تأمین خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به این سؤال که مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش پرداخت این رقم را تکذیب نموده بود، گفت: اگر اجازه دهید، در حال حرف زدن هستم. دو نکته را باید بگویم، نخست اینکه با مشورتی که با عزیزی خادم انجام داده ایم در صورت صعود تیم ملی پاداشی در نظر گرفته ایم، صعودی که آن را قطعی می دانیم و بلافاصله پس از صعود تیم ملی واریز خواهد شد. بازیکنان از بازی های قبلی پاداش هایی را طلب دارند که تعهد نموده ام آنها را پرداخت خواهیم کرد. با اعضای تیم صحبت کردیم با آرامش به بحرین بروند و چهار پیروزی را به دست بیاورند.

سلطانی فر توضیح داد: نکته دوم، تفاهمی بین منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال انجام شد تا کمپ مناسبی برای تیم ملی ایجاد گردد. درباره جزئیات آن بعدازظهر صحبت نموده ایم تا هفته آینده این تفاهم تبدیل به قرارداد گردد. اگر قرارداد امضا گردد، به عزیزی خادم گفتم وزارت ورزش در مرحله اول 20 میلیارد تومان برای احداث کمپ اختصاص خواهد داد تا کمپ خوبی اینجا داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1752

به "سلطانی فر: هر زمان بازیکنان تیم ملی تحت فشار بودند نتایج خوبی گرفتند، عزیزی خادم با حجم انبوهی از مسائل روبه روست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: هر زمان بازیکنان تیم ملی تحت فشار بودند نتایج خوبی گرفتند، عزیزی خادم با حجم انبوهی از مسائل روبه روست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید