سیدعباسی: بازی پایاپایی با نفت آبادان داریم

به گزارش لیتن، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازی فردا با تیم صنعت نفت آبادان یک بازی پایاپای خواهد بود.

سیدعباسی: بازی پایاپایی با نفت آبادان داریم

به گزارش خبرنگاران، داود سید عباسی سرمربی شهر خودرو در نشست خبری پیش از ملاقات برابر صنعت نفت آبادان اظهارکرد: شاد هستم که به آبادان آمده ام زیرا خاطرات بسیار خوبی از آبادان دارم. از مسئولان نفت آبادان که در بدو ورود تیم ما، امکانات بسیار خوبی را برای تمرین در اختیار ما قرار دهند تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: ما توانستیم تمرین بسیار خوبی را در کمپ تیم نفت آبادان انجام دهیم و امیدواریم این مساله را بتوانیم در مشهد جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازی فردا با تیم صنعت نفت آبادان یک بازی پایاپای خواهد بود. اگر بخواهیم به جدول نگاه کنیم، در بازی فردا دو تیم بسیار به یکدیگر نزدیک خواهند بود و ما از تیم نفت آبادان تقریبا شناخت داریم.

سیدعباسی مطرح نمود: نفت آبادان تیم خوبی است و جایگاه این تیم در جایی که اکنون واقع شده است نیست زیرا این تیم کار فنی بسیار خوبی دارد. امیدواریم فردا بازی خوبی گردد زیرا تیم فوتبال نفت آبادان فوتبال بازی می نماید.

وی ادامه داد: همه کوشش خود را خواهیم کرد که فردا (چهارشنبه) بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو ادامه داد: اگر قرار باشد به تیم، مربی خارجی اضافه گردد، فقط آقای کوزین خواهد بود. این شخص یک مربی بسیار حرفه ای است و من نیز سابقه کار کردن با ایشان را دارم.

سیدعباسی در مورد محروم و مصدومان بازی فردا اضافه کرد: در بازی فردا احسان حسینی و ابوالفضل عکاشه مصدوم هستند و حضور نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1999

به "سیدعباسی: بازی پایاپایی با نفت آبادان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: بازی پایاپایی با نفت آبادان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید