شایگو: اجرای توافقات روسیه ترکیه تنها راه حفظ تمامیت ارضی سوریه است

به گزارش لیتن، وزیر دفاع روسیه در دیدار با رئیس جمهوری آذربایجان گفت: تفاهم نامه روسیه ترکیه درباره حل وفصل اوضاع در مناطق شمال شرق سوریه، بدون هیچ دشواری در حال اجراست و تنها راه برای حفظ تمامیت ارضی سوریه است.

شایگو: اجرای توافقات روسیه ترکیه تنها راه حفظ تمامیت ارضی سوریه است

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه امروز (چهارشنبه) در دیدار با الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان در باکو تأکید کرد که تفاهم نامه روسیه ترکیه درباره حل وفصل اوضاع در مناطق شمال شرق سوریه، بدون هیچ مسئله ای در حال تحقق است و تنها راه برای حفظ تمامیت ارضی سوریه است.

شایگو گفت: این تفاهم نامه روسیه ترکیه که توسط رؤسای جمهوری دو کشور در سوچی امضاء شده، بدون هیچ دشواری خاصی در حال اجراست و احتمالاً تنها راه برای تثبیت اوضاع در مناطق شمال شرق سوریه و حفظ تمامیت ارضی این کشور است.

وزیر دفاع روسیه یادآور شد که این کشور امروزه تجربه بسیار زیادی در مبارزه با تروریسم بین المللی به دست آورده و آمادگی دارد تا این تجربه را با شرکای خود در میان بگذارد. این مسئله هم به مبارزه با تروریسم بین المللی و هم اقدامات انسانی پیرامون آن، مین زدایی، یاری های پزشکی و دیگر موارد مربوط می گردد.

شایگو اضافه نمود که همکاری های نظامی فنی روسیه با متحدانش در جامعه کشورهای مشترک المنافع طبق برنامه ریز ی های صورت گرفته در حال توسعه است.

وزیر دفاع روسیه برای شرکت در نشست وزرای دفاع کشورهای جامعه مشترک المنافع به باکو سفر نموده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 631

به "شایگو: اجرای توافقات روسیه ترکیه تنها راه حفظ تمامیت ارضی سوریه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایگو: اجرای توافقات روسیه ترکیه تنها راه حفظ تمامیت ارضی سوریه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید