شکایت ایتالیا به یوفا به خاطر نشان جنجالی کروات ها

به گزارش لیتن، خبرنگاران: فدراسیون فوتبال ایتالیا از کروات ها به خاطر رفتارهای نژادپرستانه شان در تقابل با آتزوری در مرحله مقدماتی یورو 2016 شکایت کرد.

شکایت ایتالیا به یوفا به خاطر نشان جنجالی کروات ها

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، به دنبال اتفاقات جنجالی که در جریان دیدار شب گذشته تیم های ملی ایتالیا و کرواسی در شهر اشپیلت کرواسی رخ داد، فدراسیون فوتبال ایتالیا از کروات ها به یوفا شکایت کرد.

در جریان این بازی که در چارچوب مرحله مقدماتی یورو 2016 برگزار گردید و با تساوی یک بر یک پایان یافت، درج نشان مخصوص نازی ها (سواستیکا) روی چمن استادیوم توجه خیلی ها را به خود جلب کرد.

عجیب بودن این موضوع به آن دلیل بود که کروات ها به تازگی و به خاطر رفتارهای نژادپرستانه طرفداران خود در بازی اخیرشان برابر نروژ، محکوم به انجام بازی بدون تماشاگر برابر ایتالیا در استادیوم پولژود اشپلیت شده بودند.

نشان نازی که روی چمن استادیوم نقش بسته بود از صندلی ها قابل رؤیت بود و فدراسیون فوتبال ایتالیا این موضوع را به ناظران یوفا که در محل حاضر بودند، خبر داد. مسئولان فوتبال کرواسی که به ماجرا پی برده بودند، در فاصله بین دو نیمه سریعاً افرادی را برای پوشاندن این نشان به زمین بازی فرستادند.

ایتالیایی ها بابت این موضوع به یوفا شکایت نموده اند اما هنوز معین نیست که آیا اتحادیه فوتبال اروپا جریمه ای برای کروات ها در نظر خواهد گرفت یا نه.

تیم ملی کرواسی با متوقف کردن آتزوری در یک بازی پرحاشیه که تنها گل خود را در آن در یک صحنه جنجالی به ثمر رساند، توانست در صدر جدول گروه H مرحله مقدماتی یورو 2016 باقی بماند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 579

به "شکایت ایتالیا به یوفا به خاطر نشان جنجالی کروات ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت ایتالیا به یوفا به خاطر نشان جنجالی کروات ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید