فرانسه: گذشت زمان در مذاکرات وین به نفع هیچ کس نیست

به گزارش لیتن، سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه اعلام نمود که طولانی شدن مذاکرات وین به نفع هیچ کس نیست و طرف های مذاکره نماینده باید هرچه زودتر تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

فرانسه: گذشت زمان در مذاکرات وین به نفع هیچ کس نیست

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اگنس ون درمول روز چهارشنبه طی بیانیه ای طولانی شدن مذاکرات احیای برجام در وین را به زیان همه طرف های مذاکره کننده دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در این خصوص گفت: تصمیمات شجاعانه باید [در مذاکرات وین] اتخاذ گردد زیرا گذشت زمان به نفع هیچ یک از طرف ها نیست.

وی در عین حال اذعان کرد که علی رغم گذشت 6 دور از مذاکرات احیای برجام در وین، هنوز اختلافات مهمی باقی مانده است که باید حل وفصل گردد.

مقامات جمهوری اسلامی ایران به ویژه سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه که به عنوان مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات وین حضور دارد، بارها تأکید نموده اند که توافق برای احیای برجام تنها در صورتی حاصل خواهد شد که خواسته مشروع ایران مبنی بر برطرف کلیه تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران برآورده گردد.

روز شنبه میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین و مذاکره کننده ارشد کشورش در گفتگوهای وین، در پیامی توئیتری اعلام نمود: همه ما می خواهیم که این کار [توافق برای احیای برجام] را در اسرع وقت انجام دهیم، اما کیفیت توافقی که حاصل می گردد برای ما در اولویت قرار گرفته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1750

به "فرانسه: گذشت زمان در مذاکرات وین به نفع هیچ کس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه: گذشت زمان در مذاکرات وین به نفع هیچ کس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید