فوتبال دنیا، پیغام کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو

به گزارش لیتن، فوتبال دنیا - کریستیانو رونالدو برای هم تیمی های سابقش در رئال مادرید در مصاف با بارسلونا آروزی موفقیت کرد.

فوتبال دنیا، پیغام کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو

به گزارش خبرنگاران، در آستانه جدال تیم های بارسلونا و رئال مادرید در نخستین ال کلاسیکوی فصل که امروز (یکشنبه) از ساعت 18:45 به وقت تهران در استادیوم نوکمپ برگزار می گردد، کریستیانو رونالدو ابراز امیدواری کرد که کهکشانی ها این بازی را ببرند.

رونالدو که تابستان رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد، به نشریه آس گفت: من برای بارسلونا احتارم فراوانی قائلم اما رئال مادرید در قلب من است.

رونالدو که برای اولین بار از سال 2009 در ال کلاسیکو غایب است، ادامه داد: من امیدوارم که در بازی امروز رئال مادرید موفق و تیم برنده باشد. جدول رده بندی لالیگا

ستاره پرتغالی خط حمله یوونتوس دومین گلزن برتر تاریخ ال کلاسیکوهاست و از این حیث با آلفردو دی استفانو، ستاره فقید رئال مادرید برابر است. این دو که بزرگترین های تاریخ رئال مادرید محسوب می شوند در بازی های شان مقابل بارسلونا 18 گل زده اند. رونالدو 12 گل خود در ال کلاسیکو ها را در استادیوم نوکمپ به ثمر رساند. آخرین باری که رونالدو در نوکمپ گل زد تساوی 2 – 2 فصل گذشته در هفته سی و ششم لالیگا بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 118

به "فوتبال دنیا، پیغام کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پیغام کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید