لاوروف و کری در چین دیدار می نمایند

به گزارش لیتن، خبرنگاران: رسانه های خبری روسیه امروز آدینه اعلام کردند که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور و جان کری وزیر خارجه آمریکا فردا شنبه در پکن پیش از شروع نشست آسیا اقیانوسیه دیدار و تبادل نظر خواهند کرد.

لاوروف و کری در چین دیدار می نمایند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های خبری روسی به نقل از یک منبع مطلع وزارت خارجه این کشور اعلام کردند که دیدار لاوروف و کری در پکن تحت تاثیر بحران اوکراین قرار خواهد داشت و احتمالا مهمترین موضوع مورد بحث در این دیدار بحران اوکراین خواهد بود. این منبع مطلع وزارت خارجه روسیه اشاره ای به جزییات بیشتری در مورد این دیدار ننموده است.

اختلافات بر سر اوکراین موجب شده تا سطح روابط روسیه و غرب به پایین ترین حد خود پس از انتها جنگ سرد برسد. لاوروف و کری نتوانستند در مذاکرات 14 اکتبر در پاریس به پیشرفتی در مورد حل و فصل اختلافات موجود بر سر بحران اوکراین دست یابند.

از شروع درگیری ها در شرق اوکراین از اواسط آوریل تاکنون بیش از 4 هزار نفر کشته شده اند. طرف های درگیر در مناقشه اوکراین 5 سپتامبر در نشستی در شهر مینسک پایتخت بلاروس با برقراری آتش بس و اجرای قراردادی با هدف حل و فصل بحران اوکراین به توافق رسیدند.

آمریکا و اروپا تاکنون چندین دور تحریم مالی و تجاری علیه روسیه اعمال نموده اند. روسیه نیز پیش از این به تلافی این تحریم ها واردات مواد غذایی و محصولات کشاورزی را از کشورهای غربی ممنوع نموده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 635

به "لاوروف و کری در چین دیدار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف و کری در چین دیدار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید