لمپارد: آرتتا تاثیری سریع در آرسنال داشته است، خرید مهاجم باعث بهبودی اوضاع خط حمله ما نمی گردد

به گزارش لیتن، فرانک لمپارد در آستانه بازی تیمش در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس نگران مصدومان چلسی است.

لمپارد: آرتتا تاثیری سریع در آرسنال داشته است، خرید مهاجم باعث بهبودی اوضاع خط حمله ما نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از دربی تیمش مقابل آرسنال در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس از شرایط تیم آبی پوش پایتخت انگلیس صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: جیمز از ناحیه زانو مصدوم شد اما آسیب دیدگی او بدتر از آن چیزی که فکر می کردیم، نبود. او شانس بازی دارد و فردا درباره اش تصمیم می گیرم. ریس در آغاز فصل مصدومیتی داشت و امیدوارم فردا بتواند بازی کند. آلونسو مسئله ای ندارد. کمی در خط حمله مشکل داریم اما خرید مهاجم، لزوما باعث تسریع فرایند بهبودی نمی گردد.شما فقط غریزه بی رحمی ما به حریفان و خونسردی را می بینید. باید این مورد را تمرین کنیم و بهتر شویم. در غیر این صورت نمی توان بلندپروازی داشت.

او در ادامه اضافه کرد: به خرید خاصی نزدیک نیستیم. کاوانی بازیکن خوبی است و به رفتار و ذهنیتش علاقه دارم اما در خصوص شرایطش اطلاعی ندارم. او بازیکن با تجربه ای است. بازیکنان دیگری هم از این مورد برخوردارند. در خصوص ژیرو چیز زیادی نمی توانم بگویم. درباره موزس هم او با ذهنیت جدایی به باشگاه بازخواهد گشت. مذاکراتی در حال پیگیری است. همواره از بازیکنانم پشتیبانی می کنم و درباره کپا هم همینطور است. برخی اوقات واکنش های خوبی انجام می دهد و در برخی موارد نیاز به انجام کارهایی احساس می گردد.شرایط یکسانی با آرسنال داریم. هر بازی در نوع خودش سخت است و شما همواره می خواهید حستان نسبت به بازی قبلی را تغییر دهید. لیگ بسیار رقابتی دنبال می گردد. می دانم تیم خوبی هستند و بازیکنان بزرگی دارند. از وقتی آرتتا آمده، شرایطشان تغییر نموده و باید بهترین بازی خودمان را نشان دهیم. آرتتا تاثیری بسیار سریع و ناگهانی در آرسنال داشت. وقتی مقابلشان بازی کردیم، این موضوع را متوجه شدیم.او مربی بسیار خوبی است و به زمان نیاز دارد.

لمپارد در ادامه اضافه کرد: مستقیم با کپا صحبت ننموده ام. درباره این که با میکروسکوپ در چنین مواردی ریز شویم، حساس هستم. این شرایط برای تمام بازیکنان وجود دارد و سعی دارم رو به جلو حرکتشان بدهم. او دروازه بان خوبی است و گاهی با واکنش هایش امتیاز کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 831

به "لمپارد: آرتتا تاثیری سریع در آرسنال داشته است، خرید مهاجم باعث بهبودی اوضاع خط حمله ما نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: آرتتا تاثیری سریع در آرسنال داشته است، خرید مهاجم باعث بهبودی اوضاع خط حمله ما نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید