لیگ برتر انگلیس، صدرنشینی چلسی با پیروزی خارج از خانه مقابل نیوکاسل

به گزارش لیتن، شاگردان فرانک لمپارد با کسب یک پیروزی در خانه تیم نیوکاسل موقتاً به صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس راه پیدا کردند.

لیگ برتر انگلیس، صدرنشینی چلسی با پیروزی خارج از خانه مقابل نیوکاسل

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، در شروع هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) تیم های فوتبال چلسی و نیوکاسل در استادیوم سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند که این بازی را تیم فوتبال چلسی با نتیجه 2 بر صفر برد.

فدریکو فرناندس بازیکن نیوکاسل با باز کردن دروازه خودی در دقیقه 10 و تامی آبراهام در دقیقه 65 گل های این بازی را به ثمر رساندند تا میهمان لندنی با کسب پنجمین پیروزی خود و 18 امتیاز، به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به لسترسیتی به صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس برسد. نیوکاسل هم با قبول چهارهمین باخت فصلش و 11 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در ادامه بازی های هفته نهم لیگ برتر انگلیس امروز سه بازی دیگر برگزار می گردد که در بازی نخست از ساعت 18:30 به وقت تهران استون ویلا پذیرای برایتون خواهد بود، در بازی دوم از ساعت 21 تاتنهام از منچسترسیتی میزبانی می نماید و در آخرین بازی از ساعت 23:30 منچستریونایتد میزبان وست بروموویچ است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1390

به "لیگ برتر انگلیس، صدرنشینی چلسی با پیروزی خارج از خانه مقابل نیوکاسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، صدرنشینی چلسی با پیروزی خارج از خانه مقابل نیوکاسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید