مدیرعامل سایپا اطلاعات غلط می دهد

به گزارش لیتن، مسعود تابش در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن انتقاد از صحبت های رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا که عنوان نموده بود بودجه تیم فوتبال سپاهان بیش از 40 میلیارد تومان است، گفت: واقعا تعجب می کنم شخصی که درجریان بسیاری از امور قراردادهای باشگاه های صنعتی است چنین صحبت های اشتباهی را انجام داده است. ایشان نباید اطلاعات غلطی بدهند.

مدیرعامل سایپا اطلاعات غلط می دهد

مدیرعامل سپاهان خطاب به رضا درویش گفت: آقای درویش! شما که عضو هیات رئیسه اتحادیه باشگاه های صنعتی هستید چرا اطلاعات غلط می دهید؟ تمام قراردادها و اسناد مالی باشگاه را که در اختیار داشتید. چرا با بیان این صحبت ها باعث تشویش اذهان فوتبالی می شوید؟ واقعا تعجب می کنم به عنوان مدیرعامل سایپا در امور باشگاه سپاهان دخالت می کنید.

وی در ادامه توضیح داد: آقایان به چه چیزی اعتقاد دارید تا به همان قسم بخورم که کل بودجه باشگاه سپاهان اصفهان که 70 تیم مختلف دارد 28 میلیارد تومان بوده است. حدود 4 الی 5 میلیارد تومان هم از اسپانسر می گیریم. دارایی و بودجه باشگاهمان در همین حد است. آنوقت می گویید بالای 40 میلیارد تومان خرج نموده ایم!

تابش درباره اینکه صحبت های درویش بر اساس داده های سازمان لیگ بوده است، گفت: این اطلاعات را سازمان لیگ چگونه در اختیار تنها یک مدیرعامل لیگ برتری قرار داده است که من در جریان نیستم! همین جا اعلام می کنم حاضرم هر کجا که آقای درویش و سایر مدیران عامل باشگاه ها و مسئولان سازمان لیگ می گویند جلسه بگذارم و مدارک مالی را منتشر کنیم. ما که تمام هزینه های سپاهان را به سازمان لیگ اعلام نموده ایم آنوقت این حرف ها از کجا در می آید، من نمی دانم!

وی در سرانجام تاکید نمود: من هم خیلی چیزها درباره خیلی باشگاه ها می دانم اما روحیه ام اجازه دخالت نمی دهد. بهتر است فرهنگ درست و حرفه ای را در جامعه فوتبالی جاری کنیم و تنها در حیطه وظایف و مسئولیت هایی که داریم صحبت کنیم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 39

به "مدیرعامل سایپا اطلاعات غلط می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل سایپا اطلاعات غلط می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید