مسئولان وزارت ورزش از علیرضا کریمی عیادت کردند

به گزارش لیتن، مسئولان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز از علیرضا کریمی عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که به دلیل عمل جراحی رباط صلیبی پا در بیمارستان آرمان بستری است، عیادت کردند.

مسئولان وزارت ورزش از علیرضا کریمی عیادت کردند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز با حضور در بیمارستان آرمان از علیرضا کریمی دارنده مدال های نقره و برنز کشتی آزاد دنیا که از ناحیه رباط صلیبی پا تحت عمل جراحی قرار گرفته است، عیادت و برای این قهرمان کشتی ایران آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

علی نژاد در این ملاقات گفت: علیرضا کریمی، کشتی گیر خیلی خوب و از سرمایه های کشتی ایران است که بارها و بارها توانمندی های خودش را در تشک کشتی نشان داده.

وی ادامه داد: با مصدومیتی که برای ایشان رخ داد، اما با همان شرایط تمرینات خودش را ادامه داد و وقتی در محل تمرینات تیم ملی در آموزشگاه ملی المپیک حضور می یافتم، شاهد این موضوع بودم.

علی نژاد توضیح داد: با زمانی که به دلیل تعویق المپیک وجود داشت، فرصتی به دست آمد که عمل جراحی روی پای علیرضا کریمی انجام گردد تا با خیال راحت تر به تمرینات خود ادامه دهد.

وی گفت: امروز در اینجا حضور پیدا کردیم تا اگر کمکی یا موضوعی باشد انجام بدهیم هر چند که فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون کشتی با هماهنگی همدیگر کارهای لازم از جمله موضوعات بعد از عمل و ادامه فرایند درمان را انجام داده اند.

علی نژاد در انتها اعلام نمود: قطعاً اعتقاد دارم که کریمی می تواند یکی از امیدهای مدال آوری ایران در المپیک توکیو باشد و بازهم مثل همواره افتخارآفرینی و دل مردم عزیز ایران را شاد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1031

به "مسئولان وزارت ورزش از علیرضا کریمی عیادت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان وزارت ورزش از علیرضا کریمی عیادت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید