ملانیا هم مانند ترامپ به رسانه ها تاخت

به گزارش لیتن، ایسنا نوشت: همسر رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای با رد نقدها مردم و رسانه ها تاکید نمود همواره به انجام کاری مبادرت می نماید که به درستی آن باور داشته باشد.

ملانیا هم مانند ترامپ به رسانه ها تاخت

ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا پس از بازدید یک روزه از نیروها در پایگاهی در ویرجینیا روی عرشه یواس اس جورج هربرت واکر بوش با فاکس نیوز مصاحبه کرد. این گفت وگو شماری از موضوعات مختلف شامل برخورد با انتقاداتی درباره همسرش دونالد ترامپ و خانواده اش پاسخ داد. گرچه اکثر پاسخ های او همراه با اطمینان و خونسردی داده شد اما ملانیا وقتی با سوالاتی درباره کوشش همسرش برای کسب دور دوم ریاست جمهوری روبرو شد، با محافظه کاری پاسخ داد.

او به جای پاسخ بله صریح گفت: معتقدم همسرم کار فوق العاده ای انجام می دهد و می خواهم کشورم همچنان عملکرد خوبی داشته باشد.

خبرنگار فاکس نیوز درباره موضوعات پیچیده تر نظیر محکومیت مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ سوالی مطرح نکرد. بخش دوم این مصاحبه پنج شنبه شب از این شبکه پخش می گردد.

ملانیا ترامپ در بخشی از سخنانش تاکید نمود سخت ترین قسمت نقش او تعامل با فرصت طلبانی است که از نام من یا نام خانواده من برای پیشبرد اهداف خودشان استفاده می نمایند. او این فرصت طلبان را کمدین ها، روزنامه نگاران، مجری ها و نویسندگان کتاب معرفی کرد. به گفته ملانیا مشکل این است که آنها درباره تاریخ می نویسند و این صحیح نیست.

او همچنین ابراز امیدواری کرد که رسانه های دنیا به جای تمرکز روی شایعات از حقیقت استفاده نمایند. همسر دونالد ترامپ در ادامه گفت: من هر آنچه را گمان کنم درست است، انجام می دهم. می دانم مورد سرزنش قرار خواهم گرفت، هم از جانب مردم و هم رسانه ها، اما هر کاری درست باشد انجام می دهم، همچنین هر کاری که احساس کنم برای کشورم و مردمم خوب است. برای همین است که گفته ام می خواهم با خودم صادق باشم و به خودم گوش کنم و هر روز زندگی معناداری داشته باشم.

به گفته ملانیا ترامپ سیاست کار سختی است و شما به پوست خیلی کلفتی احتیاج دارید. خبرنگار فاکس نیوز سوالات متعددی درباره روابط ملانیا با دونالد ترامپ پرسید و او به روابط گرم خودشان در زمان آشنایی در سال 1998 اشاره نمود.

همسر رئیس جمهوری آمریکا همچنین درباره حضور دونالد ترامپ در انتخابات 2016 گفت: می دانستم که اگر شرکت کند، پیروز می گردد.

او همچنین گفت با تمام گرفتاری ها کوشش می نماید تا در جریان اخبار قرار داشته باشد. ملانیا اضافه نمود: آنچه که رخ می دهد، پگیری می کنم و به همسرم توصیه ها و عقایدم را ارائه می دهم. گاهی اوقات او گوش می نماید و گاهی گوش نمی نماید. گاهی با لحن او موافق نیستم و این را به او می گویم.

او در پاسخ به اینکه دوست دارد رسانه های چه تصویری از دونالد ترامپ منتشر نمایند، گفت: اینکه او هر روز برای مردم آمریکا مبارزه می نماید. او می خواهد آنها را در مسیر صحیح جلو ببرد و این سخت است زیرا گاهی رسانه ها می خواهند ضربه بزنند و بر منفی بودن تمرکز می نمایند.

52310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 152

به "ملانیا هم مانند ترامپ به رسانه ها تاخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملانیا هم مانند ترامپ به رسانه ها تاخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید