واکنش روسیه به رد پیشنهاد پوتین از سوی ترامپ و برگزاری نشست با حضور ایران و آمریکا

به گزارش لیتن، سخنگوی کاخ کرملین اعلام نمود که با رد پیشنهاد پوتین از سوی ترامپ، برگزاری نشست با حضور ایران و آمریکا ممکن نیست، اما علی رغم مخالفت آمریکا با شرکت در نشست آنلاین، گفت وگو با دیگر کشورها بر مسئله ایران ادامه خواهد یافت.

واکنش روسیه به رد پیشنهاد پوتین از سوی ترامپ و برگزاری نشست با حضور ایران و آمریکا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: مخالفت آمریکا با شرکت در نشست آنلاین پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل به همراه آلمان و ایران برای گفت وگو در مورد مسائل پیرامون اجرای برنامه جامع اقدام مشترک باعث می گردد نتوان این نشست را آن گونه که روسیه پیشنهاد و مجسم نموده بود، برگزار کرد.

وی در این خصوص گفت: در واقع مخالفت آمریکا باعث می گردد نتوانیم به شکلی که از ابتدا پیشنهاد شده بود، جمع شویم اما این بدان معنا نیست که گفت وگو با دیگر کشورها در مورد مسئله ایران متوقف شده است.

پسکوف در ادامه اضافه کرد که این گفت وگوها برای حفظ برجام تداوم پیدا خواهد نمود.

رییس جمهوری روسیه چند روز پیش با اعلام حمایت کشورش از برجام، خواهان برگزاری نشستی آنلاین با حضور 5 عضو شورای امنیت و با مشارکت ایران و آلمان شد که این پیشنهاد با مخالفت ترامپ روبرو شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1228

به "واکنش روسیه به رد پیشنهاد پوتین از سوی ترامپ و برگزاری نشست با حضور ایران و آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به رد پیشنهاد پوتین از سوی ترامپ و برگزاری نشست با حضور ایران و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید