وزارت خارجه آمریکا درباره نماینده جدیدپرونده ایران شرح داد

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، کیل براون، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ارتباط با استعفای هوک و انتصاب الیوت آبرامز به عنوان نماینده ویژه جدید آمریکا در امور ایران با ادعای همگرا شدن تهدیدات ناشی از بازیگران بین المللی علیه آمریکا گفت: هم ایران و هم ونزوئلا اولویت های اصلی وزارت خارجه آمریکا هستند.

وزارت خارجه آمریکا درباره نماینده جدیدپرونده ایران شرح داد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

براون که در حساب کاربری خود در توئیتر درباره انتصاب آبرامز، به عنوان نماینده جدید آمریکا در امور ایران توضیحاتی ارائه داد، در ادامه درباره او گفت: چندین دهه تجربه در سیاست خارجی باعث می گردد که آبرامز به روابط فعلی پویایی ببخشد و به پیشرفت کوشش های دیپلماتیک و سیاست خارجی ما یاری کند.

این اظهار نظر معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا کمتر از یک روز پس از استعفای برایان هوک، مسئول پرونده ایران در وزارت خارجه آمریکا انجام شده که به اعتقاد بسیاری این استعفا با هدف آن است تا مسئولیت شکست سیاست ترامپ در برابر ایران به دوش هوک انداخته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1208

به "وزارت خارجه آمریکا درباره نماینده جدیدپرونده ایران شرح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت خارجه آمریکا درباره نماینده جدیدپرونده ایران شرح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید