پکن: شیوع ویروس کرونا بزودی به سرانجام خواهد رسید

به گزارش لیتن، معاون وزیر خارجه چین در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ تاکید نمود اپیدمی ویروس کرونا بزودی به سرانجام خواهد رسید.

پکن: شیوع ویروس کرونا بزودی به سرانجام خواهد رسید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کین گانگ معاون وزیر خارجه چین امروز شنبه تاکید نمود که پکن مطمئن است که شیوع ویروس کرونا بزودی به خاتمه خواهد رسید و تاثیر آن بر اقتصاد چین موقتی است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، وی که در کنفرانس امنیتی مونیخ صحبت می کرد اضافه کرد: اقتصاد چین تاثیر اپیدمی کرونا بر اقتصاد چین کوتاه مدت و موقتی خواهد بود.

گانگ همچنین گفت: وقتی کرونا به خاتمه برسد، تقاضای سرکوب شده مصرف کننده بسرعت آزاد خواهد شد و اقتصاد چین دوباره با قدرت بازخواهد گشت.

اقتصاد چین از زمان شیوع ویروس کرونا، تعلیق تولیدات کارخانه ها در بعضی استان های این کشور، کاهش شدید سفرهای تجاری و توریستی به این کشور و سقوط بازارهای بورس این کشور دچار افت شده است. با این حال دولت چین محرک های زیادی را به بازار تولیدی این کشور تزریق نموده است تا از تشدید عمق این بحران جلوگیری کند.

ویروس کرونا که از روزهای خاتمهی سال 2019 در چین شیوع پیدا کرد، طی بیست وچهار ساعت گذشته 143 نفر دیگر را نیز به کام مرگ کشاند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، کمیسیون ملی بهداشت چین بامداد امروز (شنبه) با اعلام خبر تلفات جدید، گفت تعداد کسانی که بر اثر ابتلا به ویروس کووید19 جان خود را از دست دادند، به 1523 نفر افزایش یافته است.

ویروس کووید19، به وسیله تنفس و تماس هم منتقل می گردد و همین امر کنترل آن را سخت نموده است. این ویروس، بیماری سندرم زجر تنفسی حاد یا ARDS را در فرد مبتلا ایجاد می نماید، یک بیماری خطرناک و نارسایی دستگاه تنفسی است که با گسترش سریع التهاب و عفونت در ریه ها آغاز می گردد. در ادامه، به دلیل پر شدن کیسه های هوایی شُش ها از مایع میان بافتی، اکسیژن کافی به فرد نمی رسد و در صورت عدم رسیدگی به موقع بیمار با خطر مرگ روبرو خواهد بود.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 801

به "پکن: شیوع ویروس کرونا بزودی به سرانجام خواهد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن: شیوع ویروس کرونا بزودی به سرانجام خواهد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید