کمالوند: در حدی توان نداریم که 9 امتیاز از ما بگیرند، کرار 2 هفته بازی نمی کند؛ دست مان بسته است

به گزارش لیتن، سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت که توان این باشگاه در حدی نیست که اشتباهات داوری هم هشت تا 9 امتیاز از زردپوشان MIS بگیرد.

کمالوند: در حدی توان نداریم که 9 امتیاز از ما بگیرند، کرار 2 هفته بازی نمی کند؛ دست مان بسته است

فراز کمالوند درباره تساوی یک - یک نفت مسجدسلیمان مقابل نساجی مازندران، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: اشتباهات داوری در چهار بازی اخیر گریبانگیر ما شده است و خیلی محترمانه از کمیته های داوران و انضباطی فدراسیون فوتبال می خواهیم به این موضوع ورود نمایند. توان ما اینقدر نیست که اشتباهات داوری هم هشت یا 9 امتیاز از ما بگیرد و اگر این کار را نمایند، چه چیزی از تیم ما می ماند؟

وی با بیان اینکه اشتباهات داوری همچون تعویض اشتباه مربی بخشی از فوتبال است، توضیح داد: وقتی این اشتباهات مکرراً به ضرر یک تیم رخ می دهد، این اتفاق قابل تحمل نیست. در 12 هفته گذشته نفعی از اشتباهات داوری نکردیم و تیم ما دیگر کشش این اتفاق را ندارد. با این حال کیفیت زمین چمن بسیار خوب بود و دو تیم روی زمین بازی می کردند. با این حال می توانستیم هر سه امتیاز بازی با نساجی را بگیریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا بابت حضور شاگردانش در جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر نگرانی دارد یا خیر، گفت: پیش بینی این شرایط را می کردیم و نگران شرایط جدولی نیستیم. کارمان را دیر شروع کردیم و می دانستیم شکل گیری تیم زمان می برد. شرایط نفت نسبت به گذشته بهتر شده است. در بازی های گذشته در لیگ برتر و جام حذفی به دو برد رسیدیم و خارج از خانه برابر مساوی کردیم. ان شاءالله نفت در نیم فصل دوم به هماهنگی می رسد و رتبه خوبی به دست می آورد.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه نفت مسجدسلیمان توان اقتصادی لازم برای تقویت تیم در نقل وانتقالات نیم فصل را دارد یا خیر، بیان نمود: تیم مان حتماً باید تقویت گردد و اگر این اتفاق رخ ندهد، نفت در شرایط سختی قرار می گیرد. با اعضای هیئت مدیره در این باره صحبت کردیم و ان شاءالله بتوانیم بازیکنان جدیدی به تیم اضافه کنیم. پس از خاتمه نیم فصل اول نسبت به تقویت نفت و رفع کردن نقاط ضعف تیم اقدام می کنیم.

وی راجع به مشکل نفت مسجدسلیمان با مصدومیت بازیکنان مختلف عنوان نمود: در هر 12 بازی گذشته، دو یا سه بازیکن خود را در اختیار نداشتیم. پیش از شروع فصل، بدنسازی مناسبی نداشتیم و بازی ها نیز به صورت فشرده برگزار می گردد. کرار جاسم را به مدت دو هفته در اختیار نداریم و دست مان بسته است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص علت جدایی روح الله سیف اللهی از این باشگاه اعلام کرد: این بازیکن خودش از تیم نفت جدا شد و ما هم پیگیر کار او نشدیم. سیف اللهی علاقه نداشت در نفت بماند.

کمالوند درباره شرایط اقتصادی باشگاه نفت مسجدسلیمان به خبرنگاران گفت: مدیران باشگاه پیگیری می نمایند تا پول پرداختی وزارت نفت به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان را دریافت و از آن استفاده کنیم. تقریباً 65 درصد این مبلغ در اداره کل به جای مانده است و ما هم دچار مسائل اقتصادی هستیم. اگر این مسئله رفع گردد، مشکل چندانی تا نیم فصل نخواهیم داشت.

وی با اشاره به شرایط زمین استادیوم شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان و شرایط نامطلوب این زمین برای تمرین نفت مسجدسلیمان بیان نمود: ما در این زمین بازی می کنیم و تمرین روز پنجشنبه ما هم پشت دروازه برگزار گردید. مسجدسلیمان فقط یک زمین دارد و اگر در این استادیوم تمرین کنیم، زمین از بین می رود.

حسین پورمحمد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2024

به "کمالوند: در حدی توان نداریم که 9 امتیاز از ما بگیرند، کرار 2 هفته بازی نمی کند؛ دست مان بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: در حدی توان نداریم که 9 امتیاز از ما بگیرند، کرار 2 هفته بازی نمی کند؛ دست مان بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید