کونته: کار یوونتوس برای قهرمانی در ایتالیا بسیار سخت شده است

به گزارش لیتن، خبرنگاران: سرمربی بانوی پیر معتقد است در لیگی که مدعیانی مانند رم و ناپولی دارد، کار مردان او برای هت تریک قهرمانی اصلاً آسان نیست.

کونته: کار یوونتوس برای قهرمانی در ایتالیا بسیار سخت شده است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته ضمن اعتراف به قدرت تیم های رم، ناپولی و اینتر به عنوان اصلی ترین رقبای شاگردانش در این فصل از رقابت های سری A، تاکید نمود نباید از بیانکونری انتظار داشت به آسانی بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کونته که تیمش نتیجه هر 2 بازی اخیر خود (مقابل فیورنتینا در سری A و برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا) را واگذار نموده است، در حالی شاهد افزایش اختلاف شاگردان خود با صدر جدول به 5 امتیاز بوده است که آنها هنوز 2 بازی سخت برابر تیم های رم و ناپولی در پیش دارند. این 2 تیم در حال حاضر بالاتر از یوونتوس در صدر جدول رده بندی سری A قرار دارند. به همین دلیل کونته معتقد است کار تیمش برای کسب سومین اسکودتوی متوالی آسان نیست.

وی در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش و جنوا در هفته نهم سری A گفت: کسب سومین قهرمانی کار بسیار مسئله ای خواهد بود و به همین خاطر تمام اعضای یوونتوس باید کوشش خود را بیشتر نمایند. از اینکه آندره آ آنیلی (رئیس باشگاه) روز گذشته حرف های مرا تایید کرد بسیار خوشحالم. او گفت که ما نباید به افتخارات قبلی دلخوش باشیم و اینکه در این فصل هیچ چیز برای ما تضمین شده نیست.

کونته اضافه نمود: از فردا (یکشنبه) سعی می کنیم تا پیروزی های خود را از سر بگیریم، چرا که بازی با جنوا یک بازی بسیار مهم است و بازیکنان مان آماده کسب پیروزی در این دیدار هستند. در 2 بازی اخیر ما نسبت به کارهایی که انجام دادیم، آن چیزی که حق مان بود را به دست نیاوردیم. در 2 سال گذشته یوونتوس تقریباً هر آنچه که می توانست ببرد را برد و دوباره جاذبه بین المللی پیدا کرد اما گذشته ها گذشته است و ما باید به آینده نگاه داشته باشیم اگر می خواهیم موفقیت های مان تکرار گردد.

یوونتوس عصر فردا از ساعت 15 به وقت تهران در خانه میزبان جنوا خواهد بود و 3 روز بعد در هفته دهم سری A در یک بازی خانگی دیگر به مصاف کاتانیا می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 350

به "کونته: کار یوونتوس برای قهرمانی در ایتالیا بسیار سخت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: کار یوونتوس برای قهرمانی در ایتالیا بسیار سخت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید