کویت و عمان میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را تکذیب کردند

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در حالی اعلام شده است که هنوز معین نیست کدام کشور در غرب قاره آسیا، میزبان این رقابت ها به صورت متمرکز است.

کویت و عمان میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را تکذیب کردند

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

پیش از این از کشورهایی چون عمان، کویت، بحرین، قطر و امارات به عنوان درخواست کنندگان برگزاری این مسابقات یاد شده بود. با این حال مسئولان فدراسیون فوتبال کویت و عمان این موضوع را تکذیب کردند.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط عربستان، شیخ سالم الوهیبی رئیس فدراسیون فوتبال عمان گفت: هیچ درخواستی برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا نداشته ایم و AFC هم چنین درخواستی از ما نداشته ست. هیچ گونه تاییدی مبنی بر تصویب چنین درخواستی وجود ندارد.

احمد عقله نایب رئیس فدراسیون فوتبال کویت هم در این ارتباط گفت: از آنجا که هیچ تیم کویتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حضور ندارد، درخواستی برای میزبانی این مسابقات به عنوان یک کشور بی طرف دریافت نکرده ایم. تا زمانی هم که گزارش های مثبتی از مراجع مربوطه درباره کرونا دریافت نشود، تایید چنین درخواستی سخت است.

وی اضافه کرد: کویت از جمله اولین کشورهایی بود که بعد از شیوع کرونا، به خاطر سلامتی شهروندانش فعالیت های ورزشی را تعلیق کرد و بنابراین پذیرش این نوع میزبانی سخت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1082

به "کویت و عمان میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را تکذیب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویت و عمان میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را تکذیب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید