گرشاسبی: در پرسپولیس بلاتکلیف نیستم، برانکو با ما قرارداد دارد، هیچ مذاکره ای با خارجی های تراکتورسازی نداشتیم

به گزارش لیتن، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خودم را در پرسپولیس بلاتکلیف نمی دانم چون تا زمانی که بگویند خداحافظ با تمام توان کار می کنم. - اخبار ورزشی -

گرشاسبی: در پرسپولیس بلاتکلیف نیستم، برانکو با ما قرارداد دارد، هیچ مذاکره ای با خارجی های تراکتورسازی نداشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، حمیدرضا گرشاسبی پیش از دیدار برابر تراکتورسازی گفت: می گفتند پرسپولیس با این محرومیت و بدون بازیکن و کمبود قطعا بالا نمی آید ولی بچه ها نشان دادند که شایستگی دارند. ما هم نشان دادیم که هر وقت تیمی وارد حاشیه نگردد و بچه هایش همدل جلو روند خدا هم یاری خواهد نمود و قطعا نتایج خوبی می گیرد و ما هم به این موضوع را به اثبات رساندیم. سال جاری هم با توجه به اینکه محرومیت مان به سرانجام می رسد تیم را تقویت خواهیم کرد و هدف مان رسیدن به قهرمانی آسیا و تکرار قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام است و می خواهیم تمام جام ها را بگیریم.

وی درباره لیست خرید بازیکن برانکو گفت: با برانکو هماهنگ کردیم و قرار است در 2-3 روز آینده به ما تحویل دهد. با توجه به شرایط پرسپولیس و افتخاراتی که تیم کسب نموده و البته آرامشی که در تیم حاکم است خوشبختانه خیلی ها علاقه دارند که به پرسپولیس بپیوندند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره ماندنش در باشگاه بیان کرد: تا 15 آذر فرصت داریم، اگر بار را از دوش ما بردارند که خدا را شکر می کنیم و اگر هم قرار شد ادامه دهیم قطعا بیش از پیش کوشش می کنیم و مثل همیشه کم فروشی نخواهیم داشت و کارمان را با شتاب بیشتری پیش خواهیم برد. با توجه به اینکه خطر محرومیت و بدهی و دادگاه و... را رفع کردیم و همه می دانید که باشگاه را با چه شرایطی تحویل گرفتیم و الان باشگاه خوشبختانه در اتوبان واقع شده است.

گرشاسبی درباره واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی و احتمال ماندنش در باشگاه، گفت: من هیچ وقت دنبال پست و ماندن نبودم ولی هرجا که به من سپرده شده سعی کردم با تمام وجود از جان مایه بگذارم و کار کنم و هرجا هم که بار را از روی دوش ما برداشتند خداراشکر می کنیم و در سنگر دیگری کارمان را ادامه دادیم.

وی درباره پیشنهادهای برانکو توضیح داد: برانکو از لحظه ای که وارد پرسپولیس شده پیشنهادهای خوبی داشته اما او عاشق پرسپولیس و ایران است و هر وقت ما صحبت داشتیم ایشان اولویت اصلی اش پرسپولیس است و 1.5 فصل دیگر هم با ما قرارداد دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شایعه مذاکره با بازیکنان خارجی تراکتورسازی گفت: اصلا ما هیچ مذاکره ای نداشتیم. در مرام ما و پرسپولیس این بی اخلاقی ها نیست.

گرشاسبی درباره معین نبودن وضعیت مدیرعاملی اش و شایعاتی که درباره افرادی که قرار است جایگزین او شوند، بیان کرد: من خودم را در پرسپولیس بلاتکلیف نمی دانم چون تا ثانیه آخری که بگویند خداحافظ با تمام توان کار می کنم.

وی درباره اقدامات فرهنگی و پخش کنسرت در دیدارهای پرسپولیس و اینکه آیا قرار است در آینده پسرش در بازی های پرسپولیس حاضر گردد، گفت: پسر من به جز در کنسرت های اصلی جای دیگری شرکت نمی کند. انشالله در جشن قهرمانی سوپرجام و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در محفل خصوصی بازیکنان و خانواده هایشان می خواند. جلسه گرشاسبی و برانکو برای جذب بازیکن در نیم فصل

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 136

به "گرشاسبی: در پرسپولیس بلاتکلیف نیستم، برانکو با ما قرارداد دارد، هیچ مذاکره ای با خارجی های تراکتورسازی نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: در پرسپولیس بلاتکلیف نیستم، برانکو با ما قرارداد دارد، هیچ مذاکره ای با خارجی های تراکتورسازی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید