7.3 دهم درصد از جمعیت استان تهران واکسینه شدند

به گزارش لیتن، استاندار تهران با بیان اینکه 7.3 دهم درصد از جمعیت استان تهران واکسن کرونا را دریافت نموده اند، گفت: بعضی از افراد بالای 70 سال تا به امروز برای تزریق دور اول واکسن کرونا به مراکز مراجعه ننموده اند.

7.3 دهم درصد از جمعیت استان تهران واکسینه شدند

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی اضافه کرد: تا به امروز یک میلیون و 62 دوز واکسن کرونا در استان تهران تزریق شده است.

وی ادامه داد: تدابیری اندیشیده شده تا گروه های هدف قبل از مراجعه به مراکز نام خود را در سامانه مورد نظر ثبت نمایند تا از تجمع جلوگیری گردد.

محسنی بندپی با بیان اینکه 186 هزار دوز واکسن برای افراد بالای 70 سال در تهران در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: از این تعداد تا به امروز 70 هزار نفر برای تزریق دوز اول واکسن کرونا به مراکز تجمعی تهران مراجعه ننموده اند.

استاندار تهران ادامه داد: به گروه سنی 70 سال به بالا اطمینان خاطر می دهیم که واکسن کرونا به همه آن ها تزریق می گردد و سپس واکسیناسیون گروه های سنی زیر 70 سال، شروع می گردد.

وی اذعان داشت: با آمدن واکسن های تازه خارجی و داخلی به ذخایر مطلوبی دست می یابیم و مهمترین مفهوم برای جلوگیری از ازدحام و صف کشی برای واکسیناسیون، نوبت دهی است.

محسنی بندپی گفت: مراکز تجمعی تزریق واکسن کرونا در تهران به 77 مرکز رسیده و شهرداری تهران هم برای اختلاص مکان برای مراکز تجمعی اعلام آمادگی نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1783

به "7.3 دهم درصد از جمعیت استان تهران واکسینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7.3 دهم درصد از جمعیت استان تهران واکسینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید